• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

خدمات شهری در همدان متحول شده/شهرداری تاثیر‌گذار ترین پروژه های فرهنگی شهر‌ را برگزار می کند

  • کد خبر : 17305
  • 07 شهریور 1398 - 1:20
خدمات شهری در همدان متحول شده/شهرداری تاثیر‌گذار ترین پروژه های فرهنگی شهر‌ را برگزار می کند

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه شهرداری تاثیر‌گذار ترین پروژه های فرهنگی شهر‌ را برگزار میکند گفت:خدمات شهری در چند سال اخیر در همدان متحول شده است. به گزارش عصر همدان؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین شامگاه گذشته در شورای اداری شهرداری همدان با اشاره به اینکه تامین مالی در حال حاضر […]

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه شهرداری تاثیر‌گذار ترین پروژه های فرهنگی شهر‌ را برگزار میکند گفت:خدمات شهری در چند سال اخیر در همدان متحول شده است.

به گزارش عصر همدان؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین شامگاه گذشته در شورای اداری شهرداری همدان با اشاره به اینکه تامین مالی در حال حاضر موضوع اصلی شهرداری های کشور شده است افزود: این مهم در شهرداری همدان به خوبی مدیریت شده و علی رغم تمامی مشکلات تا به امروز تمامی ارکان اجرایی شهر طبق گزارش ارائه شده پویا می باشد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود افزود: یکی از مسایلی که میتواند تغییر نهادینه در نوع مدیریت شهری در کشور ایجاد کند محقق شدن قانون جامع خدمات شهری است.

امیر خجسته با اشاره به اینکه شهردار و‌ شهرداری باید به یک نهاد قدرتمند تبدیل شود که بتواند همه جانبه زیر ساخت های یک شهر را مدیریت کند گفت: به طور مثال شهرداری پر‌رنگ ترین نهاد مدیریتی اجتماعی شهر است که در بعد فرهنگی از تمامی نهاد های فرهنگی عملیاتی تر می تواند عمل کند و در حال حاضر می بینیم که این اتفاق افتاده و شهرداری تاثیر‌گذار ترین پروژه های فرهنگی شهر را ایجاد و‌ برگزار می کند.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود افزود: شوراها و‌ شهرداری ها باید به سرفصل های پیش بینی شده در قانون اساسی بازگردند و‌ نباید تمامی کار شورای شهر متمرکز در‌ کار عملیاتی شهرداری شود.

رئیس فراکسیون‌مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود : تمامی تلاش های ما و‌مجمع نمایندگان در دو دوره اخیر حمایت از مجموعه خدمات شهری و پویایی آن بوده و در این خصوص توانسته ایم کارهای بزرگی را با کمک شهرداران و به خصوص‌شهردار محترم حال حاضر اقای صوفی به سر انجام رسانیم.

امیر خجسته با اشاره به اخذ ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای هزینه در پروژه های شهرداری و پیگیری های مداوم برای نهایی شدن نقشه جامع شهر همدان افزود: نمایندگان امادگی پیگیری هر مشکل و‌ نیاز برای پیشبرد اهداف شهرداری و دستگاه های خدمات رسان را دارد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17305
  • دیدگاه‌ها برای خدمات شهری در همدان متحول شده/شهرداری تاثیر‌گذار ترین پروژه های فرهنگی شهر‌ را برگزار می کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.