• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

خبرنگاران صدای مظلومیت را به گوش مردم جهان می‌رسانند

  • کد خبر : 209171
  • 21 دی 1402 - 19:31
خبرنگاران صدای مظلومیت را به گوش مردم جهان می‌رسانند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر حضور خبرنگاران در صف اول جنگ غزه، ادامه داد: خوش‌بحال کسانی که در صف اول این جنگ هستند، خبرنگاران، نقشی که ما در زمان جنگ در صف اول داشتیم را بر عهده دارند و با این کار صدای مظلومیت را به گوش مردم جهان می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ سردار مظاهر مجیدی عصر امروز دراختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه استان همدان با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در رسانه‌ای کردن اوضاع اسفناک غزه اظهار کرد: امروز سالگرد عملیات کربلای پنج است، به حق استان همدان در این عملیات بسیارخوب درخشید.

وی با اشاره به تقدیم ۱۱۰۰ شهید همدانی در این عملیات، عنوان کرد: به قول مقام معظم رهبری شلمچه قطعه‌ای از بهشت است و این بدلیل شهدای بزرگواری است که در آنجا جان خود را فدا کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز مظلومیت مردم غزه را خبرنگاران منعکس می‌کنند، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس تنها ۳۵۰ خبرنگار شهید تقدیم اسلام کرده‌ایم، این در حالی‌است که در جنگ سه ماه غزه ۱۱۶ خبرنگار، شهید شده‌اند.

سردار مجیدی بیان کرد: یک زمانی در دفاع مقدس گردان‌های پیاده، غواصی و پشتیبانی در خط مقدم با دشمنان می‌جنگیدند، آنجا شرایط آسان‌تر بود و دشمن دیده می‌شد، جنگ مردانه بود ولی در جنگ غزه، جنگ نابرابر و بی‌رحمانه است.

وی با تاکید بر حضور خبرنگاران در صف اول جنگ، ادامه داد: خوش‌بحال کسانی که در صف اول این جنگ هستند، خبرنگاران، نقشی که ما در زمان جنگ در صف اول داشتیم را بر عهده دارند و صدای مظلومیت را به گوش مردم جهان می‌رسانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اذعان داشت: اگر خبرنگاران نبودند شاید بعد از گذشت سالیان طولانی مردم جهان متوجه خیانت رژیم منحوس صهیونیستی نمی‌شدند.

سردار مجیدی افزود: جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند در انجام رسالت خبرنگاران ولو کوتاه هویداست، انعکاس خبر آنها از هر نقطه فلسطین نقش اثرگذاری در جهان خواهد داشت و به برکت آن مردم دنیا از ماهیت استکبار جهانی اطلاع خواهند یافت.

وی با اشاره به ماهیت خبیث آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در انتشار شعارهای دروغ درباره زن، زندگی، آزادی گفت: آنها با این شعار مردم را گول می‌زدند، ولی در حقیقت امروز با کسانی که از زنان بی‌دفاع و کودکان مظلوم فلسطین حمایت کردند بیزاری جسته و آنها را زندانی کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان از همه خبرنگاران که رسالت خود را بخوبی انجام دادند تشکر کرد.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209171
  • دیدگاه‌ها برای خبرنگاران صدای مظلومیت را به گوش مردم جهان می‌رسانند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.