• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

خبرنگاران شهرستان بهار در بازی دارت به رقابت پرداختند

  • کد خبر : 14955
  • 22 مرداد 1398 - 19:18
خبرنگاران شهرستان بهار در بازی دارت به رقابت پرداختند

 مسابقه دارت اصحاب رسانه و روابط عمومی در اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار برگزار شد . به گزارش عصرهمدان؛ عصر امروز دوره مسابقه دارت به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت توسط انجمن های ورزشی و انجمن دارت شهرستان بهار با کمک شهرداری و شورای اسلامی بهار در محوطه اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار برگزار […]

 مسابقه دارت اصحاب رسانه و روابط عمومی در اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار برگزار شد .

به گزارش عصرهمدان؛ عصر امروز دوره مسابقه دارت به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت توسط انجمن های ورزشی و انجمن دارت شهرستان بهار با کمک شهرداری و شورای اسلامی بهار در محوطه اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار برگزار شد .

در این دوره از مسابقات خبرنگاران و روابط عمومی ادارات در دو بخش خانم ها و آقایان به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت در هر بخش به دو نفر اول جوایز و لوح یادبود اعطا شد.

در بخش آقایان مهدی گودینی از آموزش و پرورش، محمدرضا خادمی از اداره اصناف و علی رضائیان پاکیزه از اداره صنعت ، معدن ، تجارت به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در بخش خانم ها مرضیه کریمی رادپور و فردوس نبی پور از پایگاه خبری نشاط شهر موفق به کسب مقام های اول و دوم شده و در مجموع مرضیه کریمی رادپور اول، مهدی گودینی دوم و محمدرضا خادمی سوم شد.

در حاشیه این مراسم جمال لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان با حضور در جمع خبرنگاران و روابط عمومی ادارات ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با قلم خود مشکلات را به گوش ما می رسانند و ما با آغوش باز از این انتقادات استقبال کرده و در جهت برطرف شدن آنها تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

در انتها از نفرات برتر مسابقه دارت و همچنین خبرنگاران حاضر در جمع تقدیر به عمل آمد و هدیه ای به رسم بادبود به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=14955
  • دیدگاه‌ها برای خبرنگاران شهرستان بهار در بازی دارت به رقابت پرداختند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.