• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری:

خادمان در ثواب عظیم میلیون‌ها زائر امام حسین(ع) شریک هستند

  • کد خبر : 193905
  • 26 مرداد 1402 - 20:32
خادمان در ثواب عظیم میلیون‌ها زائر امام حسین(ع) شریک هستند
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خادمان در ثواب عظیم میلیون‌ها زائر شریک هستند گفت: شما موکب‌داران زمینه رفاه و آسایش زائران برای زیارت سرور و سالار شهیدان را فراهم می‌کنید و این توفیق بزرگی است.

به گزارش عصر همدان ظهر امروز  اجتماع خادمان ستاد اربعین استان همدان با حضور مسؤلین استانی، خادمان و موکب‌داران برگزار شد.

در این مراسم نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان همدان با اشاره به این که اربعین عاشورای دوم است گفت: در اربعین حسینی همه خاطرات عاشورا برای اهل بیت عصمت و طهارت تکرار می‌شود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طاها محمدی با بیان اینکه خادمان در ثواب عظیم میلیون‌ها زائر شریک هستند یادآور شد: شما موکب‌داران زمینه رفاه و آسایش زائران برای زیارت سرور و سالار شهیدان را فراهم می‌کنید و این توفیق بزرگی است.

وی با تاکید براینکه دشمنان قصد دارند نور امام حسین(ع) را خاموش کنند تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان این نور هر سال تابنده‌تر می‌شود و شاهد حضور پرشور مردم در پیاده‌روی اربعین هستیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سال‌هایی که داعش در عراق فجایع عجیبی را رقم می‌زد میلیون‌ها نفر برای زیارت امام‌ حسین(ع) راهی کربلا می‌شدند حال عده‌ای از دشمنان انتظار دارند الان که داعش سرنگون شده و حتی ارباب داعش نیز درحال سرنگونی است، مردم برای ایام اربعین به کربلا نروند!

آیت الله محمدی در پایان تاکید کرد: تعداد ۲۰ میلیون نفر برای زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین راهی کربلا می‌شوند و باید در آینده های نزدیک خودمان را برای حضور تعداد بیشتری از مردم جهان در پیاده‌روی اربعین آماده کنیم.

آغاز به کار موکب‌های اربعین حسینی در همدان با رمز یا زهرا(س)

در ادامه این مراسم رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان با بیان اینکه اگر امروز مدال افتخار به گردن ما است و با آسایش زندگی می‌کنیم مدیون شهدا هستیم گفت: زمانی دل‌نگرانی وجود داشت اگر موکبی ایجاد شود افرادی بیایند و آنجا را به رگبار گلوله ببندند اما امروز آن نگرانی‌ها وجود ندارد چرا که نظام جمهوری اسلامی و شهدای این مرز و بوم ضامن آسایش ما هستند.

سیدرضا موسوی با اشاره به اینکه زیارت امام حسین(ع) را مدیون کسانی هستیم که در ظاهر نتوانستند به زیارت سیدالشهدا بروند اما راه را برای ما باز کردند افزود: یک شهید وصیت کرده است که من نتوانستم به زیارت کربلا بروم اما کسانی که رفتند حداقل عکسم را با خود ببرند.

وی ادامه داد: بالاترین سرمایه یک فرد هدیه شده است تا آسایش امروز به دست ما بیاید و بتوانیم موکب‌داری و خدمت رسانی کنیم.

رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان با بیان اینکه همه موکب‌داران می‌دانند اگر ذره‌ای برای اهل بیت و امام حسین (ع) کارکنند آن‌ها هزاران برابر پاداش می‌دهند تصریح کرد: رمز عملیات را با رمز «یا زهرا(س)» اعلام و شروع می‌کنیم و از ایشان تقاضا داریم تا کمک کنند خادمان خوبی برای زائرین امام حسین(ع) باشیم.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193905
  • دیدگاه‌ها برای خادمان در ثواب عظیم میلیون‌ها زائر امام حسین(ع) شریک هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.