• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

حمزه عبدکوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد معرفی شد

  • کد خبر : 21149
  • 27 شهریور 1398 - 14:50
حمزه عبدکوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد معرفی شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندارد ی همدان، دستگاههای اجرایی شهرستان اسدآباد، از زحمات یزدان آزرمی قدردانی و حمزه عبدکوند بار دیگر به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری این شهرستان معرفی شد.   به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد،  فرماندار این شهرستان با قدردانی از مردم و […]

با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندارد ی همدان، دستگاههای اجرایی شهرستان اسدآباد، از زحمات یزدان آزرمی قدردانی و حمزه عبدکوند بار دیگر به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

 

به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد،  فرماندار این شهرستان با قدردانی از مردم و برگزار کنندگان مراسمات ایام سوگواری حضرت امام حسین ع و همچنین برقرار کنندگان نظم و امنیت، اظهار کرد: در چند هفته پیش مقابل دادگستری این شهر قتلی رخ داد که قاتل متواری شده بود، با تلاش وزحمات نیروی انتظامی و امنیتی و باهمدلی و درحداقل زمان دستگیر شد.

مجید درویشی با اشاره به اینکه اسدآباد در مسیر گذر زائران حسینی قرار گرفته و لازم است که تمهیداتی برای عبور آنان اندیشیده شود، گفت: باید با تمام ظرفیت در اجرای برنامه های اربعین حسینی وارد شد و باتوجه به شرایط خروج زائران از مسیر مرز خسروی نیز عبور زائران از مسیر اسدآباد نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود‌.

وی با اشاره به انتصاب آقای حمزه عبدکوند به عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی جدید فرمانداری این شهر، گفت:  قبل از اینکه بنده به اسدآباد بیایم ، جابه جایی اقای ازرمی مطرح بود و قطعا با حضور اقای عبد کوند باتوجه به نگاهی که به اسداباد دارند، موفق خواهند بود.

امام جمعه اسدآباد هم با اشاره به وجود وحدت بین نماینده، فرماندار و امام جمعه، اظهار کرد: اسدآباد در گذشته آبستن اختلافات بوده است و انچه امروز در این شهر نمود بیشتری دارد، مسئله وحدت بین مسئولان است‌.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی گفت: وحدت بنای پیشرفت است و این حرکت در اسدآباد کم نظیر است.

وی با تأکید بر قرائت زیارت عاشورا و عمل به آن، تصریح کرد : زیارت عاشورا راه و رسم را به ما یاد می دهد.

امام جمعه اسدآباد گفت: مسئولان نگذارند ارباب رجوع از اداره دست خالی برگردد و باید با خدمت صادقانه چهره هایی باشیم که محبوبیت در بین مردم داشته باشیم.

وی دلسوزی و خدمت صادقانه برای مردم را فراموش نشدنی دانست و گفت: مسیولان بین مردم حاضر شوند و وحدت را رونق دهند.

حسینی از اعضای شورای تآمین امنیت، نیروی انتظامی دادستان و فرماندار جهت خاموش کردن اتش قبیله ای در اسداباد قدردانی کرد.

وی در پایان گفت: ما از رسانه ها نمی خواهیم که بیایند بخاطر این وحدت از ما تشکر کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=21149
  • دیدگاه‌ها برای حمزه عبدکوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد معرفی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.