• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

حضور گسترده مبلغین با حمایت صداوسیما در ایام ماه رمضان

  • کد خبر : 64560
  • 21 اردیبهشت 1399 - 8:38
حضور گسترده مبلغین با حمایت صداوسیما در ایام ماه رمضان

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه مردم به دستگاه تبلیغ فشار آوردند تا مراسم های شب قدر با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز برگزار شود، گفت: محدودیت ها در بسیاری از بخش های جامعه برداشته شده و استثنا قائل شدن برای برگزاری مراسم های مذهبی قابل قبول نیست. حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، […]

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه مردم به دستگاه تبلیغ فشار آوردند تا مراسم های شب قدر با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز برگزار شود، گفت: محدودیت ها در بسیاری از بخش های جامعه برداشته شده و استثنا قائل شدن برای برگزاری مراسم های مذهبی قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان دو الگو برای برنامه های تبلیغی در نظر گرفته بود، گفت: دو الگوی ما برای شرایط کرونایی و برای زمانی که اگر وضعیت کرونا بهبود یابد در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به غلبه شرایط کرونایی، افزود: ما عمده فعالیت های تبلیغی سازمان را  در فضای مجازی دنبال کرده و حتی مبلغینی را برای فضای مجازی سازماندهی کردیم تا برای تولید محتوا و انتشار در فضای تبلیغی فعالیت کنند.

نظیری با تاکید براینکه هیئت هایی به صورت مجازی برگزار شدند، تصریح کرد: به صورت محدود اعزام های حضوری داشتیم اما به این صورت که جلسات جمعی تشکیل شوند نبوده بلکه ارتباط مبلغین با مردم  به صورت ارتباط چهره به چهره و در زمین های کشاورزی یا در منازلشان بوده.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر همکاری خوب صدا وسیما، خاطر نشان کرد: امسال مبلغین حضور گسترده ای  در صدا و سیما داشتند و حدود ۶ برنامه تلویزیونی و۶ برنامه رادیویی داشتیم.

وی با بیان اینکه در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و امروز برنامه های کشوری در نظر گرفته شده، گفت: در شبکه ملی  تعویض پرچم حضرت معصومه (س) به نام امام حسن مجتبی (ع) پخش شد و در همدان و شهرستان ها نیز کاروان های شادی و اجرای سروهای خیابانی داشتیم.

 نظیری با اشاره به آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم شب های قدر در محیط های باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: اگر شرایط کرونایی استان و شهرستان ها به سمتی حرکت کند که امکان  برگزاری اجتماعات در شب های قدر وجود داشته باشد ستاد مبارزه با کرونا استان مجوز برگزاری را می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: مردم به دستگاه تبلیغ فشار آوردند تا مراسم ها در فضای باز برگزار شود چرا که محدودیت ها در بسیاری از بخش های جامعه برداشته شده و استثنا قائل شدن برای برگزاری مراسم های مذهبی قابل قبول نیست.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64560
  • دیدگاه‌ها برای حضور گسترده مبلغین با حمایت صداوسیما در ایام ماه رمضان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.