• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

حضور میدانی مدیران ارشد نیاز این روزهای کشور

  • کد خبر : 82095
  • 12 شهریور 1399 - 8:29
حضور میدانی مدیران ارشد نیاز این روزهای کشور

حضور میدانی مدیران ارشد کشور علاوه بر دلگرمی برای مردم می تواند با افزایش امید در این روزهای سخت کشور تبدیل به حرکتی مبنایی در جهت شکست تلاشهای رسانه ای و عملیات روانی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نیز شود. به گزارش عصر همدان، سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان و پیگیری […]

حضور میدانی مدیران ارشد کشور علاوه بر دلگرمی برای مردم می تواند با افزایش امید در این روزهای سخت کشور تبدیل به حرکتی مبنایی در جهت شکست تلاشهای رسانه ای و عملیات روانی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نیز شود.

به گزارش عصر همدان، سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان و پیگیری مشکلات عمیق و حالا بحرانی شده این استان مهم و حیاتی برای کشور عزیزمان ایران را باید نمونه ای از اقدامات مورد نیاز کشور در شرایط حساس این روزها عنوان کرد.

حساسیت موجود در شرایط تحریمی و کرونایی، بی عملی گسترده در سطح تصمیم گیری و تصمیم سازی دستگاه های اجرایی کشور و رها شدگی برخی امور مانند مسائل و مشکلات استان خوزستان وضعیتی را ایجاد کرده است که نیازمند اقدامات اساسی و مبنایی درجهت رفع فضای یاس و نا امیدی و دمیدن روحیه کار و اقدام جهادی است.

شرایط استان خوزستان در سالهای گذشته، بخصوص دولت حسن روحانی نشان از نوعی آشفتگی در تصمیم گیری و بی عملی در اقدام مجموعه اجرایی کشور است. البته این نکته که دردها و مشکلات خوزستان مسئله ای ریشه دار و عمیق است نیز بر سختی ها و دغدغه های مردم شریف و غیرور این استان اضافه کرده است.

با گذشت بیش از ۳۰ از دفاع مقدس کار بازسازی در این استان نفت خیز هنوز به پایان نرسیده است، محرومیت و فقر چهره بسیاری از شهرهای این استان که هر کدام برای مردم ایران یاد اور رشادت و مقاومت هستند را گرفته است.

این شرایط در حالی است که با بررسی روند تخصیص اعتبارات در سالهای پس از اتمام جنگ متوجه حجم بالایی از اعتبارات اختصاص داده شده به این استان می شویم.
در واقع علی رغم اینکه نظام بودجه ریزی و اجرایی کشور حجم بالایی از اعتبارات را تحت عناوین مختلف به این استان اختصاص داده است اما عملا چهره استان دارای مشکلات عدیده در مسائل و ابعاد گوناگون است.

به بیان دیگر این حجم از مشکلات و کمبودها در این استان با وجود تعلق گرفتن اعتبارات ریالی نشان و نمایشی از ناکارآمدی در مجموعه اجرایی است که در ۳ دهه گذشته عهده دار مسئولیت بوده اند.

این ناکار آمدی در بخشهایی حتی نتوانسته است بدیهی ترین نیازهای کلانشهری مانند اهواز مثل آب آشامیدنی و تصفیه خانه را برطرف کند.

حضور قالیباف به عنوان فردی با سابقه مدیریت جهادی، در استان خوزستان در آغاز نظارت میدانی مجلس جدید که از وعده های وی برای ریاست مجلس بوده است شور و شوقی در دل مردم زخم خورده این استان ایجاد کرده است.

یکی از مهمترین مسائلی که به نظر می رسد در این استان و سایر استانهای دارای وضعیت مشابه با نگاه جهادی باید دچار تغییرات اساسی شود نظام تصمیم گیری مدیران و برخی مدیریت های حساس است.

حضور میدانی مدیران ارشد کشور علاوه بر دلگرمی برای مردم می تواند با افزایش امید در این روزهای سخت کشور تبدیل به حرکتی مبنایی در جهت شکست تلاشهای رسانه ای و عملیات روانی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نیز شود.

حبیب میرزایی

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82095
  • دیدگاه‌ها برای حضور میدانی مدیران ارشد نیاز این روزهای کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.