• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

حضور جمعیت هزاران نفری در تشییع پیکر دو ملعون

  • کد خبر : 30008
  • 13 آبان 1398 - 14:41
حضور جمعیت هزاران نفری در تشییع پیکر دو ملعون

به مناسبت روز ۱۳ آبان و سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی در شهر اسدآباد برگزار شد که حواشی جالبی در آن جلوه می کرد. به گزارش عصر همدان؛ در راهپیمایی ۱۳ آبان در اسد آباد جوانان و نوجوانانی از جنس بسیج، دو تابوت بر دوش داشتند […]

به مناسبت روز ۱۳ آبان و سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی در شهر اسدآباد برگزار شد که حواشی جالبی در آن جلوه می کرد.

به گزارش عصر همدان؛ در راهپیمایی ۱۳ آبان در اسد آباد جوانان و نوجوانانی از جنس بسیج، دو تابوت بر دوش داشتند که با پرچم سرائیل و آمریکا پوشانده شده بود؛ گویی این تابوتها، پیکر ملعونانی چون نتانیاهو و ترامپ است که تشییع می کنند و البته جالب بود که به جای شیون و زاری لبخند بر لب داشتند و شعارهاشان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بود.

از دیگر حواشی جالب این راهپیمایی می توان به وصیت نامه شهید محمدرسول رضایی با عنوان “در تشییع جنازه ام پرجم آمریکا را آتش بزنید، تا همه بدانند من ضد آمریکایی و تابع ولایت فقیه هستم” در بین راهپیماییان اشاره کرد که آن هم توسط هیات رزمندگان واحد عترت خواهران بسیجی انجام شده بود.

برپایی غرفه های دانش آموزی با موضوعات مسابقه نقاشی، کاریکاتور، و دلنوشته از دیگر حواشی بود که برای اولین بار این غرفه ها در مسیر راهپیمایان یوم الله ۱۳آبان این شهر قرار گرفته بود و ایده جدید بود.

از دیگر حواشی این روز استکبارستیزی میتوان به حضور کاندیداهای احتمالی مجلس از جبهه های مختلف اصلاح طلب و اصولگرا اشاره کرد که جالب بود تصویری از رهبر را نمایش گذاشته بودند و با طرفدارانشان سلفی می گرفتند.

پلاکاردی با عنوان “ترامپ توخالی” در دست نوجوانی همه را به خود جالب می‌کرد که بر روی عکس مردی که بدن نداشت و روی برگه سوارخ شده، نوشته بود و چه زیبا فکرش را به تصویر کشیده بود.

بانویی عکس هایی از شهدای مدافع حرم در مسیر راهپیمایی در دست داشت و میگفت که اگر اینان نبودند، این راهپیمایی هم نبود.

از دیگر حواشی این روز پر از حرف، این بود که هرکسی به گونه ای از حضور مردم و تجمع شان برداشت میکرد و در فضای مجازی منتشر می کرد.

رنگ آمیزی پرچم سه رنگ ایران بر روی صورت کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی جلوه زیبی دیگر به راهپیمایی این روز داده بود.

در پایان نیز در یک چشم برهم زدنی پرچم و آدمکهای امریکا و اسرائیل در آتش سوخت.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=30008
  • دیدگاه‌ها برای حضور جمعیت هزاران نفری در تشییع پیکر دو ملعون بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.