• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

حضور اعضای مجمع جهادگران استان همدان در جشنواره ملی جهادگران

  • کد خبر : 47263
  • 16 بهمن 1398 - 11:19
حضور اعضای مجمع جهادگران استان همدان در جشنواره ملی جهادگران

علی اصغر صداقتی از حضور ۱۲ نفر از اعضای مجمع جهادگران استان در جشنواره ملی جهادگران کشور خبرداد و گفت: در این جشنواره ۵۰۰ جهادگر از سرتاسر کشور حضور دارند. مسئول مرکز حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفتگو با عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران […]

علی اصغر صداقتی از حضور ۱۲ نفر از اعضای مجمع جهادگران استان در جشنواره ملی جهادگران کشور خبرداد و گفت: در این جشنواره ۵۰۰ جهادگر از سرتاسر کشور حضور دارند.

مسئول مرکز حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفتگو با عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران در تهران اظهارداشت: در این جشنواره که با حضور ۵۰۰ جهادگر از سرتاسر کشور به مدت ۳ روز در تهران برگزار می شود علاوه بر برگزاری انتخابات مجمع جهادگران کشور، از ۳۲ گروه جهادی برتر و برگزیده قدردانی خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره ۱۲ نفر از اعضای مجمع جهادی استان همدان حضور دارند و از گروه جهادی شهید مسلم جمور شهرستان تویسرکان به عنوان یکی از ۳۲ گروه جهادی موفق و برگزیده تقدیر خواهد شد.

صداقتی در ادامه عنوان کرد: مهمترین برنامه رویداد ملی جهادگران که امسال سومین دوره خود را پشت سر می گذارد، برگزاری انتخابات مجمع جهادگران است و در این زمینه هم رئیس مجمع جهادگران استان،محمد رضا سهرابی نامزد شده اند.

مسئول مرکز حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) گفت: ارائه گروه های برتر، ارائه ایده های برگزیده، و برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی همچون سوژه یابی، مسئله محوری، مدیریت اردوی جهادی، تجربه نگاری و شناسایی و برنامه ریزی منطقه ای از دیگر برنامه های این جشنواره می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47263
  • دیدگاه‌ها برای حضور اعضای مجمع جهادگران استان همدان در جشنواره ملی جهادگران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.