• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

حضور مردم در انتخابات امنیت‌ساز است

  • کد خبر : 211173
  • 24 بهمن 1402 - 11:41
حضور مردم در انتخابات امنیت‌ساز است
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امنیت‌سازاست، گفت: مردم پایه و اساس حکومت هستند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر‌همدان» اظهار کرد: ستون خیمه انقلاب اسلامی بر دوش مردم است و هیچ خیمه‌ای بدون حضور مردم در عالم برافراشته نمی‌شود.

وی افزود: جامعه هر هدفی داشته باشد چه مادی، چه دینی، چه سیاسی بدون مشارکت مردم به دست نمی‌آید، در طول ۴۵ سال گذشته هم هر جا مردم حضور داشتند موفقیت حاصل شده است.

امام جمعه همدان گفت: مردم پایه و اساس مشروعیت هستند و ستون‌های جامعه بر دوش آن‌ها است.

آیت‌الله شعبانی موثقی با اشاره به این که هر کسی در این کشور مسئولیت دارد باید خدمت گذار باشد، گفت: ولایت جدایی از محبت نیست، ولایت به معنای واقعی کلمه به معنای محبت است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: حاکمیت دینی بدون محبت به مردم معنا ندارد، حاکمیت دینی مبتنی برمحبت و پیوند واقعی بین مردم و امام است.

وی با تاکید بر این که ولایت، محبت بین مردم و رهبری، مسئولین و حاکمین در جامعه است،افزود: عملکرد مسئولین باید نمودی از محبت داشته باشد.

آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن در عرصه انتخابات چهره به چهره برای ناامید کردن مردم تلاش می کند و آن‌ها را از مشارکت دلسرد می‌کند، ابراز کرد: ما معتقد به نظام اسلام هستیم مطالبات، کمبودها و مشکلات هم داریم اما این به این معنا نیست که از مسیر درست منحرف شویم.

وی با تاکید بر این که این کمبود به فاصله گرفتن از آرمان ها بر می‌گردد وگرنه کمبود هم پیدا نمی‌کردیم، گفت: باید برای ماندن در این مسیر تلاش کنیم و نگذاریم دشمن ما را منحرف کند و به سمت و و اهداف دیگری ببرد.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211173
  • دیدگاه‌ها برای حضور مردم در انتخابات امنیت‌ساز است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.