• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است/ تقدیر از کارگران نمونه+ تصاویر

  • کد خبر : 183112
  • 13 اردیبهشت 1402 - 10:34
حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است/ تقدیر از کارگران نمونه+ تصاویر

فرماندار نهاوند ضمن بازدید از کارخانه سیمان نهاوند از کارگران نمونه این واحد تولیدی به مناسبت روز کارگر قدردانی کرد. به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند در جمع مدیران و کارگران شرکت سیمان نهاوند با بیان اینکه یکی از ارکان مهم بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی «رشد تولید» بود، گفت: این مهم نشان از […]

فرماندار نهاوند ضمن بازدید از کارخانه سیمان نهاوند از کارگران نمونه این واحد تولیدی به مناسبت روز کارگر قدردانی کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند در جمع مدیران و کارگران شرکت سیمان نهاوند با بیان اینکه یکی از ارکان مهم بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی «رشد تولید» بود، گفت: این مهم نشان از اهمیت این قشر تأثیرگذار از منظر رهبری معظم انقلاب دارد فلذا می‌طلبد همه ما به تبعیت از ایشان نسبت به رفع دغدغه‌ها و تقویت هرچه بیشتر بُنیه‌های تولید قدم برادریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن ما از فعالیت صنعتی و اقتصادی در کشور خشمگین است، گفت: امروز هرچه در جهت رشد تولید و مهار تورم قدم برادریم قطعاً به استقلال همه‌جانبه خود و بی‌نیازی به دیگران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.

فرماندار نهاوند افزود: یکی از موارد مهمی که می‌تواند ثبات قدم کارگران را همچون گذشته در این جنگ نابرابر بیشتر کند، امنیت شغلی است که خوشبختانه ریاست محترم جمهور توجه ویژه‌ای به این مهم داشته و دارند و تأکیدات ویژه‌ای به متولیان امر در خصوص قراردادهای کارگران داشته‌اند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه طی سالیان اخیر حرکت شرکت سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار در سطوح ملی و فراملی بوده است؛ چرا که با الگو قراردادن استاندارد دهای جهانی و ارائه بهترین کیفیت‌ها خود را معرفی کرده‌اند و توانسته‌اند بازار کشورهای منطقه و گاها دیگر کشورها را تصاحب کنند.

احمدوند گفت: کسب این موفقیت‌ها تنها با اتحاد، همبستگی، تلاش همه‌جانبه همه فعالان در این کارخانه و نگاه پدرانه مدیرعامل محترم میسر شده است؛ لذا جای تقدیر از همه این عزیزان دارد.

وی در ادامه با بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران، گفت: مهم‌ترین نشانه وفاداری جامعه کارگری به‌نظام، رفتار هوشمندانه آنها در این چند دهه است که تلاش‌های گروهک‌ها در اوایل انقلاب برای زمین‌گیر کردن نظام از طریق به تعطیلی کشاندن کارگاه‌ها و همچنین ایستادگی هوشمندانه در مقابل تبلیغات انبوه بدخواهان خارجی برای قراردادن جامعه کارگری در مقابل نظام را بی‌نتیجه کردند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه باید سخنان رهبر انقلاب را سرلوحه عمل قرار دهیم، تصریح کرد: رهبر انقلاب بالا بردن توانایی‌های کارگران را وظیفه همه مسئولان عنوان کردند و فرمودند؛ ظلم به کارگر فقط دستمزد ندادن نیست؛ بلکه اقدام‌ نکردن در زمینه بیمه، بهداشت، آموزش، ابتکار، مهارت‌افزایی، سلامت خانوادگی و امنیت شغلی نیز ظلم به کارگران است.

گفتنی است در پایان این نشست کارگران برتر شرکت سیمان نهاوند در بخش‌های مختلف با حضور فرماندار نهاوند، معاونین و مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند تجلیل و از تلاش ایشان تقدیر شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183112
  • دیدگاه‌ها برای حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است/ تقدیر از کارگران نمونه+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.