• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
رئیس هیات کاراته همدان تاکید کرد:

حرکت رو به جلو و پیشرفت هیئت کاراته استان همدان

  • کد خبر : 208420
  • 12 دی 1402 - 18:27
حرکت رو به جلو و پیشرفت هیئت کاراته استان همدان
رئیس هیات کاراته همدان گفت: هیئت کاراته امسال استان، حرکت رو به جلویی داشته، در برگزاری این مسابقات روح بی‌نظیر همکاری و همراهی را در بین ورزشکاران به وضوح دیدم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛سیدمهدی وفایی امروز صبح در همایش تجلیل از پیشکسوتان، نام‌آوران ، مربیان و قهرمانان عرصه ورزش خصوصاً رشته کاراته در همدان اظهار کرد: تقدیر و قدرانی از زحمات ورزشکاران وظیفه ما بوده اما در دو سال اخیر فرصت فراهم نشد که از زحمات شما تقدیر به‌عمل آوریم.

وی با اشاره به روز تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیه بیان کرد: فرصت مناسبی است که روز میلاد با سعادت بانوی دوعالم، روز زن و مادر را به خانم‌ها و آقایانی که قدردان خانم‌ها هستند تبریک بگوییم.

رئیس هیات کاراته همدان با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی، اذعان کرد: ثمره خون تمام شهدا رسیدن این سرزمین به عالی‌ترین مراتب است و از خداوند منّان می‌خواهیم که قدرشناس خون شهدا باشیم.

وفایی بیان کرد: امسال مسئولیت کاراته با تشکیلات، شکل و شمایل جدید کارش را شروع کرده، در طول این مدت چند راهبرد و سیاست‌گذاری اصلی در دستور کار قرار داده‌ایم که باید رعایت شود.

وی با بیان مهم‌ترین چارچوب‌های مدیریت هیئت کاراته، اظهار کرد: در این مدت مدیریت هیئت کاراته را به خود ورزشکاران سپرده و چیزی بعنوان رئیس و مرئوس نداشته‌ایم.

رئیس هیات کاراته همدان گفت: تمام فعالیت‌هایی که تا به امروز انجام شد منجر به قهرمانی و مایه افتخار استان شده که این نتیجه تلاش همه بوده که مثمر ثمر واقع شده است.

وفایی با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های هیئت کاراته استان، عنوان کرد: هیئت کاراته امسال استان، حرکت رو به جلویی داشته، در برگزاری این مسابقات روح بی‌نظیر همکاری و همراهی را در بین ورزشکاران به وضوح دیدم.

وی افزود: معاونت و همکاری موجب شد در دو سال گذشته بیش از ۲۰ مسابقه قهرمانی کشور را در استان داشته باشیم و در تمام این مسابقات مقام قهرمانی از استان خارج نشده است.

رئیس هیات کاراته همدان با بیان اینکه در استان قهرمانی بسیج کشور را داشته، گفت: مسابقات سوپر لیگ کشور برای اولین بار در استان برگزار شد، این در حالی‌است که این مسابقات تا به امروز به هیچ عنوان از تهران خارج نشده بود.

وفایی با تاکید براینکه ما آمادگی میزبانی مسابقه‌های پیشنهادی را در همه حوزه‌ها داریم، عنوان کرد: با توجه اینکه در لیگ برتر کشور خیلی در سنوات گذشته فعال نبوده، امسال در هیئت‌های ورزشی کارته کشور تنها استان هستیم که تیم‌هایمان به یک چهارم نهایی صعود کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از مشخصه‌های بارز استان در اعضای هئیت کاراته، عمدتاً نیروهای بومی بوده است، استان‌های دیگر اکثراً از بازیکن‌های کمکی و قهرمانی ملی در تیم‌هایشان استفاده کرده و تمام نیروهایی که در مسابقات شرکت می‌کنند بومی هستند.

رئیس هیات کاراته همدان اذعان کرد: یکی دیگر از کارهایی که در این استان انجام شد این بود که امکاناتی را برای مربیان و ورزشکاران فراهم کرده‌ایم تا برای اخذ مدارک عالی، کسب دوره‌های ارتقاء و آموزش مجبور نشوند به دیگر استان‌ها بروند.

وفایی در پایان به برگزاری اردوهای تیم ملی اشاره کرد و یادآور شد: برای ارتقاء سطح ورزشکاران، دیدار با پیشکسوتان و ملی‌پوشان نیاز بوده و این امر باعث پیشرفت آنها می‌گردد.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208420
  • دیدگاه‌ها برای حرکت رو به جلو و پیشرفت هیئت کاراته استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.