• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است

  • کد خبر : 76438
  • 31 تیر 1399 - 8:57
حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است

رئیس نظام پزشکی همدان گفت: حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است به گزارش عصر همدان؛ علیرضا مدرکیان، رئیس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است گفت: در حال حاضر پزشکان درگیر بیماری کرونا دوره نقاهت یا قرنطینه را طی می‌کنند و خوشبختانه هیچ کدام […]

رئیس نظام پزشکی همدان گفت: حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا مدرکیان، رئیس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است گفت: در حال حاضر پزشکان درگیر بیماری کرونا دوره نقاهت یا قرنطینه را طی می‌کنند و خوشبختانه هیچ کدام بدحال نیستند.

وی همچنین بیان کرده که مشاوره‌های پزشکی که در ایام نوروز فعال شده بود، مجدد راه‌اندازی شده تا پزشکان که مایل هستند، مشاوره مجازی دهند و تردد به مطب‌ها به حداقل برسد.

عصرهمدان: بدون تردید یکی از مکان های ازدحام جمعیت و با خطر زیاد برای انتقال کرونا، مطب های پزشکان است. علی الخصوص مطب پزشکان زنان و زایمان خطرات بیشتری برای مادر و جنین دارد .

ضمن آرزوی بهبودی همه بیماران کرونا به ویژه مدافعان سلامت (پزشکان ،پرستاران و کادر درمان) ، کاش رئیس نظام پزشکی همدان از نظارت بر مطب های پزشکان نیز گزارش می دادند. بدون شک وظیفه اصلی نظارت در این بخش به عهده دکتر مدرکیان و همکارانشان است. بر اساس رسالت اصلی مطالبه گری، این موضوع را در روزهای آینده دنبال خواهیم کرد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76438
  • دیدگاه‌ها برای حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.