• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

سردار سلیمانی مقاومت را برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری می‌دانست

  • کد خبر : 40915
  • 13 دی 1398 - 19:50
سردار سلیمانی مقاومت را برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری می‌دانست

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مقاومت را برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری می دانست، گفت: آمریکا امروز ماهیت واقعی خود را نشان داد. به گزارش عصر همدان، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان امشب در مراسم گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام (ه)، اظهار […]

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مقاومت را برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری می دانست، گفت: آمریکا امروز ماهیت واقعی خود را نشان داد.

به گزارش عصر همدان، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان امشب در مراسم گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام (ه)، اظهار داشت: سپاه مهدی (عج) در حال تشکیل است و این سپاه فرماندهانی همچون شهیدان کاظمی، بروجردی، سردار همدانی و همت را دارد که با قاسم سلیمانی فرماندهی این سپاه کامل شد.

وی با بیان اینکه هرگاه در شک و تردید بودیم خداوند مزد یکی از رزمندگان را با شهادت داد، گفت: هر زمان با شک و تردیدها مواجه شدیم، خداوند به گونه ای برایمان رقم زد که از شک بیرون آییم.

حاج قاسم وجود خود را وقف نظام اسلامی کرده بود

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه سردار قاسم سلیمانی هم وجودش و هم شهادتش در زندگی اثر بخش بود، تصریح کرد: این روز ها باید خونی ریخته می‌شد تا شک ها برطرف شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به خیانت ها و جنایت های آمریکا علیه کشورمان، ادامه داد: امروز آمریکا ماهیت واقعی خودش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی تمام وجودش را برای ولایت گذاشته بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی در جلسه فرماندهان از رزمندگان صحبت می‌کرد و وجود خود را وقف نظام اسلامی کرده بود.

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه امروز آمریکا همان شیطان بزرگ است، اظهار کرد: امید است بتوانیم راه سردار قاسم سلیمانی را با صلابت پیش ببریم.

وی با بیان اینکه ویژگی حاج قاسم این بود که در راه نباید شک کرد، یادآور شد: این سردار بزرگ معتقد بود امروز جز مقاومت چیز دیگری نمی‌تواند در مسیر قرار گیرد و مقاومت را برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری می دانست.

خون حاج قاسم سلیمانی جان ها را زنده و انقلاب را تازه کرد

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نه تنها مردم ایران، بلکه مردم کشورهای محور مقاومت از قبیل لبنان، عراق، سوریه و … مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند، گفت: سردار شهید سلیمانی فرمانده بزرگ جبهه مقاومت و یک چهره بین المللی مقاومت است.
وی با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی جان ها را زنده، انقلاب را تازه کرد٬ گفت: شهادت این فرمانده مقاومت پیام مقاومت را در سطح جهان یک بار دیگر مطرح کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی طومار نتانیاهو در هم پیچیده شد و سپاه قدس با فرماندهی جدید در قدس شریف نماز برپا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهادت ابومهدی المهندس در کنار سردار سلیمانی بیانگر وحدت دو ملت ایران و عراق است٬ گفت: خون خواه این شهدا کشورهای جبهه مقاومت هستند که عاقبت تلخی را برای دشمنان رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40915
  • دیدگاه‌ها برای سردار سلیمانی مقاومت را برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری می‌دانست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.