• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

جنایت تروریستی کرمان اوج درماندگی استکبار

  • کد خبر : 208660
  • 15 دی 1402 - 13:37
جنایت تروریستی کرمان اوج درماندگی استکبار
جنایت تروریستی کرمان نشانه دیگری از درماندگی استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ جهانیان روزهای اخیر شاهد شکست آشکار رژیم صهیونیستی در فلسطین بودند و سران این رژیم جعلی پس از مقاومت نستوه فلسطین، صراحتا از اهداف خود در غزه عقب نشینی و حتی اعلام کرده اند از کوچاندن فلسطینیان شمال غزه به جنوب منصرف شده اند. این به معنی شکست کامل رژیم اشغالگر قدس در دستیابی به اهداف در غزه است.

شکست اسرائیل که حدود هفتاد سال است نمایندگی کشتار مسلمانان غرب آسیا را از استعمارگران دریافت کرده و رویای نیل تا فرات را برای غرب می پروراند، دلیل روشن دیگری از افول استکبار است.

اما پذیرش شکست و اضمحلال برای مستکبران دشوار و باورنکردنی است و آنان را وادار به واکنش های جنون آمیز دیگری می کند که این اقدامات جنایت بار، غیر از فرورفتن بیشتر دشمنان شرور در باتلاق هلاکت نتیجه دیگری را نصیب مستکبران نخواهد کرد.

جنایت ددمنشانه کرمان که منجر به شهادت بیش از هشتاد شهروند بی گناه شد، دلیل روشن دیگری از درماندگی استکبار جهانی و ایادی آن است و جهان خواهد دید خون این مظلومان که در فضای معطر مزار شهیدان جوشید و خروش سربازان راه روشن سلیمانی دودمان جهانخواران را به باد خواهد داد. به فضل الهی

احمد شعبانی راد_پژوهشگر حکمرانی و فلسفه هنر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208660
  • دیدگاه‌ها برای جنایت تروریستی کرمان اوج درماندگی استکبار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.