• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

جمع‌آوری بیش از ۵۱ میلیون تومان توسط خیران ازدواج در نهاوند

  • کد خبر : 44851
  • 01 بهمن 1398 - 14:20
جمع‌آوری بیش از ۵۱ میلیون تومان توسط خیران ازدواج در نهاوند

علی کاویانی گفت:  باهمت خیران شهرستان و در راستای ایجاد شرایط برای ازدواج آسان زوج‌ها در نهاوند، بیش از ۵۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد. به گزارش عصر همدان؛ مدیر مجمع خیرین ازدواج نهاوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج آسان شهرستان نهاوند، باهدف ایجاد شرایطی برای ترویج […]

علی کاویانی گفت:  باهمت خیران شهرستان و در راستای ایجاد شرایط برای ازدواج آسان زوج‌ها در نهاوند، بیش از ۵۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

به گزارش عصر همدان؛ مدیر مجمع خیرین ازدواج نهاوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج آسان شهرستان نهاوند، باهدف ایجاد شرایطی برای ترویج امر مقدس ازدواج و کمک به زوج‌های جوان تشکیل‌شده است گفت: این مجمع یکی از فعال‌ترین مجمع خیرین ازدواج در استان همدان است که زمینه ازدواج آسان زوج‌های زیادی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه دومین مجمع خیرین ازدواج نهاوند با نام و بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، مسئول دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین شهرستان برگزار شد افزود: در این مجمع باهمت خیرین، ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد وچهار میلیون تومان لوازم‌ خانگی جمع‌آوری شد تا در اختیار زوج‌های جوان قرار بگیرد.

کاویانی با تاکید براینکه باید تلاش کنیم تا خیرین بیشتری برای این کار پسندیده اقدام، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان ازجمله اهداف مجمع خیرین ازدواج است و باید در راستای این امر حرکت کنیم و خانواده‌ها را از مخارج اضافی برای ازدواج زوج‌ها منع کنیم.

مدیر مجمع خیرین ازدواج نهاوند ضمن دعوت از همه خیرین شهرستان نهاوند برای حل کردن مشکلات ازدواج زوج‌ها خاطرنشان کرد: از همه می خواهیم تا به مجمع کمک کنند تا زمینه ازدواج زوج‌های بیشتری را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از ایام فاطمیه نیز مجمع‌های خیرین ازدواج تشکیل می‌شود و جهیزیه‌های تهیه‌شده در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد تصریح کرد: ترویج فرهنگ ازواج و فراهم کردن زمینه برای ازدواج زوج‌های جوان ازجمله اعمال سفارش شده در دین اسلام است که علت اصلی تشکیل این مجمع است.

وی در پایان گفت: مجمع خیرین ازدواج نهاوند با تلاش اعضا و کمک مردم مهربان نهاوند ازجمله مجامع موفق در سطح استان و کشور است که برای توسعه فعالیت‌ها نیازمند حضور خیرین هستیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=44851
  • دیدگاه‌ها برای جمع‌آوری بیش از ۵۱ میلیون تومان توسط خیران ازدواج در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.