• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

جریمه‌های رانندگی، عبور از خیابان‌های جریمه‌شده بدون عبور واقعی!

  • کد خبر : 214089
  • 19 فروردین 1403 - 11:16
جریمه‌های رانندگی، عبور از خیابان‌های جریمه‌شده بدون عبور واقعی!
در پی افزایش جریمه‌های رانندگی به دلیل عبور از خیابان‌های جریمه‌شده، تعدادی از رانندگان به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در پی افزایش جریمه‌های رانندگی به دلیل عبور از خیابان‌های جریمه‌شده، تعدادی از رانندگان به این موضوع اعتراض کرده‌اند. این رانندگان می‌گویند که بدون عبور واقعی از این خیابان‌ها، جریمه شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در پاسخ به این اعتراضات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: دوربین‌های ثبت تخلف تصاویر عبور خودروها را ثبت می‌کنند، رانندگانی که در خصوص عبور از خیابان‌های جریمه‌شده و عدم عبور واقعی از آن خیابان‌ها شک دارند، می‌توانند با مراجعه به پلیس راهور و ارائه اطلاعات خود، عکس خودروی خود را مشاهده کنند.

علی‌احمد نادری افزود: احتمال عبور اعضای خانواده، گاه ممکن است اعضای خانواده در روز و ساعت ثبت تخلف از آن خیابان عبور کرده باشند. در این صورت، راننده صاحب پلاک می‌تواند با ارائه مدارک و توضیحات لازم، نسبت به رفع جریمه اقدام کند.

وی تاکید کرد: در برخی موارد، ممکن است پلاک خودرو به دلیل نقص فنی یا عمدی مخدوش شده باشد. در این شرایط، دوربین‌های ثبت تخلف قادر به تشخیص صحیح پلاک و ثبت جریمه به نام مالک واقعی خودرو نخواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: گاه جریمه‌های اشتباه به دلیل جابجایی دوربین‌های ثبت تخلف و عدم به‌روزرسانی اطلاعات آن‌ها در سامانه پلیس راهور صادر می‌شود. در این صورت، پلیس راهور با شناسایی دوربین‌های دارای خطا، اطلاعات آن‌ها را به‌روزرسانی و نسبت به رفع جریمه‌های اشتباه اقدام خواهد کرد.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214089
  • دیدگاه‌ها برای جریمه‌های رانندگی، عبور از خیابان‌های جریمه‌شده بدون عبور واقعی! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.