• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

جدیدترین جنایت عربستان در یمن/ کشتار کودکان بی دفاع در یک مراسم عروسی + تصاویر

  • کد خبر : 75859
  • 27 تیر 1399 - 17:32
جدیدترین جنایت عربستان در یمن/ کشتار کودکان بی دفاع در یک مراسم عروسی + تصاویر

جنگنده های سعودی در تداوم حملات وحشیانه خود با بمباران یک عروسی، باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شرکت کنندگان شدند. به گزارش عصرهمدان؛ جنگنده های ائتلاف سعودی، چندی پیش در تداوم اقدامات وحشیانه خود، اقدام وحشیانه خود، اقدام به بمباران یک مراسم عروسی در استان جوف یمن کردند. در جریان این حمله که […]

جنگنده های سعودی در تداوم حملات وحشیانه خود با بمباران یک عروسی، باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شرکت کنندگان شدند.

به گزارش عصرهمدان؛ جنگنده های ائتلاف سعودی، چندی پیش در تداوم اقدامات وحشیانه خود، اقدام وحشیانه خود، اقدام به بمباران یک مراسم عروسی در استان جوف یمن کردند.

در جریان این حمله که توسط هواپیماهای اهدایی آمریکا به عربستان سعودی و امارات صورت گرفت، بیش از ۳۰ نفر که بیشتر آنها از میان کودکان بودند، کشته و زخمی شدند.

این قبیل کشتارهای وحشیانه در حالی صورت می گیرد که عربستان سعودی چندی پیش توسط سازمان ملل از لیست کشورهایی که علیه کودکان دست به جنایت زده اند خارج شده است اما جنایات این رژیم هنوز علیه کودکان ادامه دارد.

از سوی دیگر برخی رسانه ها و شخصیت های مرتبط با آل سعود همواره ایران را متهم به ارسال تدارکات نظامی و غیرنظامی برای مردم می کنند؛ این در حالی است که سران آمریکا، انگلیس و فرانسه رسما برای جنگ یمن که بیش از ۶ سال از آن می گذرد، بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم، سلاح در اختیار عربستان سعودی گذاشته اند.

محافل حقوق بشری طی این سال ها و حتی بعد از جنایات های اینگونه علیه کودکان یمنی، حاضر به شکستن سکوت خود در قبال این جنایات نیستند.

در ادامه تصاویر دلخراش جدیدترین جنایت عربستان در یمن را می بینید:

 

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75859
  • دیدگاه‌ها برای جدیدترین جنایت عربستان در یمن/ کشتار کودکان بی دفاع در یک مراسم عروسی + تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.