• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

جایی در کشور نداریم که زمین خواری وجود نداشته باشد

  • کد خبر : 24795
  • 13 مهر 1398 - 9:14
جایی در کشور نداریم که زمین خواری وجود نداشته باشد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین خواری و کوه خواری در همدان قطعا وجود دارد و در تمام کشور این مسئله را داریم گفت: جایی در کشور نداریم که زمین خواری وجود نداشته باشد. امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین خواری و کوه خواری در همدان قطعا وجود دارد و در تمام کشور این مسئله را داریم گفت: جایی در کشور نداریم که زمین خواری وجود نداشته باشد.

امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره به وضعیت رسیدگی به پرونده سیلوی همدان اظهار داشت: با بررسی پرونده خصوصی سازی، پرونده سیلوی همدان نیز در حال بررسی است و در این راستا با وزیر اقتصاد گفتگو هایی داشتیم و برای برگشت سیلو به همدان در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: جلسات متعددی با وزیر اقتصاد داشتیم و دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و تصمیم گیرنده در این خصوص پیگیر هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین پیش از این در تذکر شفاهی خطاب به دژپسند وزیر اقتصاد درباره واگذاری‌ها گفته بود: در سازمان در برخی واگذاری‌ها غیرقانونی عمل کرده است به طوری که اداره غله همدان و سیلوی همدان نه با مزایده بلکه با مذاکره واگذار شده است و عده‌ای که به هیچ وجه مشخص نیستند از کجا آمده‌اند این را خریداری کرده است.

وی همچنین عنوان کرده بود که براساس گزارش‌های دریافتی مشخص شده که این واگذاری به یک دهم قیمت صورت گرفته است در حالی که باید این واگذاری بر اساس قانون باشد.

خجسته تاکید کرده بود که برای سیلوی همدان ۱۶ میلیارد تومان قیمت تعیین شده که قیمت و ارزش واقعی آن ۱۶۰ میلیارد تومان است و نکته دیگر اینکه این واگذاری به صورت اقساط با قسط‌های طولانی مدت به شخص خریدار واگذار شده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وجود زمین خواری در همدان و سراسر کشور تصریح کرد: زمین خواری و کوه خواری در همدان قطعا وجود دارد و در تمام کشور این مسئله را داریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جایی در کشور نداریم که زمین خواری وجود نداشته باشد عنوان کرد:افراد سودجو و مفسد به طرق مختلف در کشور با یک رانت و باندی شروع به زمین خواری می کنند و در همدان یک باند همدانی- اصفهانی فعالیت می کردند که این پرونده نیز توسط دستگاه نظارتی در حال پیگیری است.

وی گفت: با قدرت درحال پیگیری و تعیین تکلیف مفاسد اقتصادی هستیم و در همین رابطه در همدان زمین خواری وقلع و قمع کردن باغات را نیز پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24795
  • دیدگاه‌ها برای جایی در کشور نداریم که زمین خواری وجود نداشته باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.