• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جامعه بر الزام قانونی حجاب تاکید دارد

  • کد خبر : 214913
  • 04 اردیبهشت 1403 - 12:02
جامعه بر الزام قانونی حجاب تاکید دارد
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه وضعیت بدحجابی به تقابل‌های سیاسی مربوط نیست، گفت: مسئولان انتظامی می‌گویند 99 درصد افراد مکشفه بعد از تذکر مجریان قانون، حجاب خود را اصلاح می‌کنند و این یعنی مردم، سرجنگ با قانون ندارند و اگر قانون روشن باشد و دقیق و اجرا و نظارت شود، جامعه با آن همراهی دارد.

فرزانه رضیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با حمایت از اجرای طرح نور، گفت: این اقدام شایسته فراجا در اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری در زمینه نهادینه‌سازی حجاب و عفاف در جامعه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه فرمود بی‌حجابی گناهی سیاسی و شرعی است، افزود: جماعتی ناجوانمردانه در کمین زنان و دختران ما نشسته‌اند که قصد شان فراتر از برچیدن پوشش آن‌ها است و صبح تا شب ذهن و قلب زنان ما را زیر آماج بمباران‌های رسانه‌ای و فرهنگی بردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطر نشان کرد: پوشش جامعه ایرانی را باید با این سطح از هجمه بی امان دشمن تحلیل کرد آنگاه روشن می‌شود که در ابعاد جامعه، زنان و دختران ما چه مبارزه و مقاومتی داشتند.

رضیان با بیان اینکه مسئولان دولتی و انتظامی می‌گویند ۹۹ درصد افراد مکشفه بعد از تذکر مجریان قانون حجاب خود را اصلاح می‌کنند، گفت: این یعنی مردم ما سرجنگ با قانون ندارند و اگر قانون روشن باشد و دقیق و مدبرانه اجرا و نظارت شود، جامعه با آن همراهی دارد.

وی با اشاره به اینکه این روزها در فضای مجازی گفتگوی جدی درباره سبک برخورد با بدحجابی را شاهد هستیم، تصریح کرد: برخی در دفاع از اقدامات سلبی و عده‌ای نیز در نقد آن سخنان زیادی برای گفتن دارند اما فصل مشترک همه آنها دغدغه حجاب است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، افزود: به غیر از جریان مطرود خارج نشین، کسی از اباحه‌گری و کشف حجاب دفاع نمی‌کند و تنها بحث درباره نحوه اصلاح و ارتقای حجاب است.

رضیان با تأکید بر اینکه وضعیت بدحجابی در جامعه ما مرتبط به بی‌حیایی و بی‌عفتی نبوده و به تقابل‌های سیاسی مربوط نیست، گفت: برخلاف تصور ضدانقلاب حجاب در جامعه ما امری مرتبط به سبک زندگی است و به همین دلیل است که بارها شاهد بودیم زنان و دختران ما در هر سطحی از حجاب در بزنگاه‌های سیاسی پای کار انقلاب و در ایام معنوی سال، اهل تهجد و عبادت هستند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه نظرسنجی‌های موجود در نهادهای مختلف نشان می‌دهد اکثریت قریب به اتفاق مردم ما معتقد به حجاب هستند، عنوان کرد: جامعه بر الزام قانونی حجاب تاکید دارد و حتی شل حجاب‌ها نیز همان سطح پوششی که دارند را حجاب عنوان می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم ما بسیار شریف و قابل احترام هستند، گفت: این مسئولین هستند که باید در انجام وظایف خود مصمم بوده و راه‌های اجرای قوانین را برای جامعه تسهیل کنند.

وی در پایان خاطرنشان: مسئولان ابتدا خود مجری قانون باشند تا مردم به پشتوانه آن‌ها و خدمت صادقانه‌‌ای که ارائه می‌دهند قانون مدارتر باشند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214913
  • دیدگاه‌ها برای جامعه بر الزام قانونی حجاب تاکید دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.