• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

ثبت بیش از ۵ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در اسدآباد

  • کد خبر : 15097
  • 23 مرداد 1398 - 15:24
ثبت بیش از ۵ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۶۸۳ مورد تماس تلفنی در چهار ماهنخست امسال با پلیس ۱۱۰ ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از تماس ها نشان می دهد که حجم کار نیروی انتظامی در این شهرستان بالاست. به گزارش عصرهمدان؛ افشین یاری ظهر امروز در نشست با اصحاب […]

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۶۸۳ مورد تماس تلفنی در چهار ماهنخست امسال با پلیس ۱۱۰ ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از تماس ها نشان می دهد که حجم کار نیروی انتظامی در این شهرستان بالاست.

به گزارش عصرهمدان؛ افشین یاری ظهر امروز در نشست با اصحاب شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در طی ۴ ماهه نخست امسال در بحث تصادفات درون شهری اسدآباد ۲۶ درصد کاهش فوت، ۱۵ درصد کاهش تصادفات جرحی و ۸ درصد کاهش مجروحین را داشتیم.

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به خسارت در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر تصادفاتی که منجر به خسارت شده از روی نداشتن فرهنگ ترافیکی و کم حوصلگی رخ می دهد البته می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از افزایش ۴۶ درصدی کشف سرقت در اسدآباد خبر داد و گفت: در زمینه دستگیری سارقین نیز ۹۶ درصد افزایش را داشتیم.

وی با اشاره به افزایش سرقتها در شهرستان از مردم خواست که منازل خود را به دزدگیر مجهز کنند.

یاری با بیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۶۸۳ مورد تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از تماس ها نشان می دهد که حجم کار نیروی انتظامی در این شهرستان بالاست.

وی اذعان داشت: در این تماس ها ی پلیس ۱۱۰ مزاحمت نداریم و هر تماس منجر به مأموریت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، این شهر را امن ترین شهر استان همدان خواند و گفت: البته فقط با اقدامات پلیس امنیت ایجاد نمیشود بلکه مردم نیز مشارکت خوبی دارند.

وی با اشاره به توقیف موتورسیکتهای مزاحم در این شهرستان گفت: با هماهنگی دادستان هر خودرو و یا موتورسیکلت مزاحم را بگیریم، ۶ ماه توقیف در پارکینگ خواهد داشت.

یاری با اشاره به مزاحمتهای برخی کاروانهای عروسی در ساعات پایانی شب و بامداد، افزود: ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما اگر کاروان عروسی آلودگی صوتی در شهر ایجاد کند، با افراد متخلف برخورد می شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=15097
  • دیدگاه‌ها برای ثبت بیش از ۵ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.