• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4
نماینده جنبش از ما در همدان تاکید کرد:

ثبت و مطالبه وعده‌های انتخاباتی نمایندگان

  • کد خبر : 211717
  • 30 بهمن 1402 - 21:29
ثبت و مطالبه وعده‌های انتخاباتی نمایندگان
نماینده جنبش از ما در همدان گفت: وعده‌هایی انتخاباتی نمایندها را باید ثبت کرد و بعد از او آن وعده را درخواست کرد، همچنین این نماینده‌ها باید از لحاظ منابع مالی پاسخگو بوده و میزان هزینه‌های دریافتی و فهرست دارایی‌های خود را قبل و بعد از انتخابات اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ شیرمحمدی، امروز بعدازظهر در مناظرات احزاب و گروه‌های سیاسی انتخابات مجلس ۱۴۰۲، باحضور نمایندگان احزاب و جریان‌های سیاسی فعال در عرصه انتخابات، اظهار کرد: قطعاً در فضای سیاسی شهر انتقاداتی داریم.

وی افزود: در مسئله انتصاب، معیشت و مسکن از برخی از مسئولان نقد داریم، چرا که بروز این مسائل و مشکلات شایسته مردم نیست.

نماینده جنبش از ما با بیان اینکه برای این فرآیندها راهکار داریم، عنوان کرد: شایسته‌گزینی با نگاه علمی یکی از راهکارهاست.

شیرمحمدی با تاکید برا اینکه ما بدنبال یک صدایی نیستیم، بیان کرد: نباید در حاکمیت کشور تک حزبی بود، بلکه برای حل مشکلات بهتر است از مجموعه‌ سلایق مختلف و احزاب استفاده شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ما این است که آیا کسی که نماینده می‌شود با آن شغل تناسب دارد یا نه، که این همخوانی تناسب با شغل از طریق آزمون‌های علمی برآورد می‌شود.

نماینده جنبش از ما خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس رابط بین دولت و مردم هستند باید برپایی متدهای علمی و میزان تناسب شغلی آنها به سراغ شایسته‌گزینی برویم.

شیرمحمدی با بیان اینکه احراز صلاحیت‌های قانون فصل‌الخطاب است، عنوان کرد: اما بالاخره قطعاً فرآیندها باید جوری باشد نسبت به آن شک و شبهه نباشد و شفافیت وجود داشته باشد.

وی همچنین افزود: وعده‌هایی انتخاباتی نمایندها را باید ثبت کرد و بعد از او آن وعده را درخواست کرد، همچنین این نماینده‌ها باید از لحاظ منابع مالی پاسخگو بوده و
میزان هزینه‌های دریافتی و فهرست دارایی‌های خود را قبل و بعد از انتخابات اعلام کنند.

نماینده جنبش از ما با بیان اینکه نماینده‌ها باید فعالیت‌های شاخص خود را اعلام کنند، ابراز کرد: قدردان تلاش نمایندگان هستیم، اما برای حل خلاء موجود قطعاً مدل شایسته‌گزینی ما را به اهدافمان نزدیکتر می‌کند.

شیرمحمدی در خصوص ارائه لیست جنبش مردمی از ما، پاسخ داد: ما معتقدیم نماینده‌ای که در فرآیند شایسته‌گزینی، شفافیت و پاسخگو بودن که از لحاظ علمی در آزمون موفق شوند به مردم معرفی شده، اما برای انتخاب آنها مردم مختارند.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211717
  • دیدگاه‌ها برای ثبت و مطالبه وعده‌های انتخاباتی نمایندگان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.