• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

ثبت نام ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ

  • کد خبر : 35693
  • 14 آذر 1398 - 11:48
ثبت نام ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ

فرماندار بهار از تکمیل ثبت نام ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تا روز چهارم مهلت ثبت نام از داوطلبین انتخابات خبر داد. احسان قنبری،‍ فرماندار بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از تکمیل ثبت نام ۱۰ نفر جهت داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بهار و کبودراهنگ تا ساعات پایانی […]

فرماندار بهار از تکمیل ثبت نام ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تا روز چهارم مهلت ثبت نام از داوطلبین انتخابات خبر داد.

احسان قنبری،‍ فرماندار بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از تکمیل ثبت نام ۱۰ نفر جهت داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بهار و کبودراهنگ تا ساعات پایانی روز چهارم مهلت ثبت نام خبر داد.

فرماندار بهار  گفت: این تعداد شامل ۹ آقا و یک خانم است که یک نفر در وزارت کشور و بقیه افراد بصورت حضوری در ستاد انتخابات شهرستان ثبت نام کرده اند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بهار از فعال شدن نرم افزار تلفن همراه ویژه ثبت نام داوطلبان به آدرس اینترنتی www.mor.ir خبر داد و افزود: داوطلبان می توانند با نصب نرم افزار مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود، به روند ثبت نام سرعت بخشیده و با تکمیل پرسشنامه ثبت نامی از طریق این نرم افزار، فایل آن را با مراجعه به فرمانداری، در اختیار کاربران ثبت نام قرار دهند.

قنبری ادامه داد: داوطلبان توجه داشته باشند که برای تکمیل فرآیند ثبت نام لازم است با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و فایل مذکور، به محل ثبت نام در ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری مراجعه نمایند.

وی بر حضور خبرنگاران در انعکاس اخبار انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور خبرنگاران و انعکاس اخبار انتخاباتی باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی می باشد و اطلاع رسانی روند برگزاری انتخابات نقش مهمی در آگاه سازی مردم نسبت به اهمیت انتخابات دارد .

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بهار خاطر نشان کرد: امیدواریم افرادی که توانایی حضور در انتخابات را دارند وارد این  عرصه مهم سیاسی شوند تا شاهد برگزاری انتخابات پرشوری در سطح شهرستان باشیم .

وی در ادامه از انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه فرعی “بخش لالجین” خبر داد و گفت: آقایان علی شیرمحمدی، احمد وجدانی شایسته،  محمود گنجی راد، بابک آذربو، علیرضا چراغی، فرشاد مهرجو و همچنین امیرحسین سلیمانی و احمد محمودی از اهالی و ساکن شهر مهاجران به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

قنبری گفت: آقایان علی زارعی، نصراله خسروی، حمیدرضا گرشاسبی، احمد حبیبی و خانم لیلا اکبری را به عنوان اعضای علی البدل منتخب می باشند.

انتهای پیام/ک.و

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35693
  • دیدگاه‌ها برای ثبت نام ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.