• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6

تیم حاج رسول حیدری قهرمان مسابقات فوتسال بسیج ملایر شد

  • کد خبر : 11627
  • 04 مرداد 1398 - 15:55
تیم حاج رسول حیدری قهرمان مسابقات فوتسال بسیج ملایر شد

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: تیم حاج رسول حیدری با شکست تیم شهدای گمنام قهرمان مسابقات فوتسال بسیج ناحیه ملایر شد. به گزارش عصر همدان؛ علی مرتضی زنگنه با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بسیج اظهار داشت: مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج ناحیه ملایر با حضور ۱۲ تیم از بسیجیان ملایر از حوزه‌ها و پایگاه‌های […]

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: تیم حاج رسول حیدری با شکست تیم شهدای گمنام قهرمان مسابقات فوتسال بسیج ناحیه ملایر شد.

به گزارش عصر همدان؛ علی مرتضی زنگنه با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بسیج اظهار داشت: مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج ناحیه ملایر با حضور ۱۲ تیم از بسیجیان ملایر از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

وی افزود: تیم های شرکت‌کننده در این مسابقات در ۳ گروه چهار تیمی باهم به رقابت پرداختند و از هر گروه دو تیم به دور دوم صعود کرد.

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: در دور دوم این مسابقات ۶ تیم صعود کرده در دو گروه ۳ تیمی باهم به رقابت پرداخته و از هر گروه دو تیم به مسابقه نیمه‌نهایی راه یافت.

وی گفت: دور نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج ناحیه ۲ ملایر با حضور تیم های شهدای گمنام، فاتح خیبر، حاج رسول حیدری و شهید حججی باهم به رقابت پرداختند.

زنگنه بیان کرد: تیم های حاج رسول حیدری و شهدای گمنام با غلبه بر حریفان خود موفق به صعود به دیدار نهایی شدند و تیم حاج رسول حیدری در دیدار نهایی موفق شهدای گمنام را شکست داده و قهرمان مسابقات شود.

وی افزود: در دیدار رده‌بندی نیز تیم شهید حججی با غلبه بر تیم فاتح خیبر مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها به مدت ۵ روز در سالن فوتسال کانون بسیج برگزار شد و در پایان امیرحسین بتویی به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد.

علی چگینی نیز در این رقابت به عنوان آقای گل و علی‌محمد اصلاحی نیز به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11627
  • دیدگاه‌ها برای تیم حاج رسول حیدری قهرمان مسابقات فوتسال بسیج ملایر شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.