• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تیم بسکتبال بهار برای بازی در لیگ دسته یک، نیازمند حمایت متولیان است

  • کد خبر : 82961
  • 17 شهریور 1399 - 12:35
تیم بسکتبال بهار برای بازی در لیگ دسته یک، نیازمند حمایت متولیان است

تیم بسکتبال شهر بهار امسال در لیگ دسته یک بازی خواهد کرد، اما این تیم نیازمند حمایت حامیان مالی و مسئولین شهرستانی است که بتواند در این مسابقات خوش بدرخشد. به گزارش عصر همدان، تیم بسکتبال شهر بهار سال گذشته موفق به صعود در یکی از مراحل بازی های دسته دو بسکتبال شد و از […]

تیم بسکتبال شهر بهار امسال در لیگ دسته یک بازی خواهد کرد، اما این تیم نیازمند حمایت حامیان مالی و مسئولین شهرستانی است که بتواند در این مسابقات خوش بدرخشد.

به گزارش عصر همدان، تیم بسکتبال شهر بهار سال گذشته موفق به صعود در یکی از مراحل بازی های دسته دو بسکتبال شد و از آنجایی که دارای سهیه شرکت در لیگ‌دسته یک بود امسال در لیگ دسته یک بازی خواهد کرد، اما این تیم نیازمند حمایت حامیان مالی و مسئولین شهری و شهرستانی است.

پیمان قاسملو رئیس هیئت بسکتبال شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما از عدم حمایت شهرداری و شورای شهر بهار از تیم بسکتبال بهار گلایه کرد و گفت: ما بارها از شهرداری قول حمایت گرفتیم اما این قول ها به سرانجام نرسیده است، انتظار ما این است که شهرداری و شورای شهر بهار از ورزش این شهرستان و تیم بسکتبال حمایت کنند تا بتوانیم بدون هیچ دغدغه ای کار خود را دنبال کنیم.

قاسملو اظهار داشت: سال گذشته در مراسمی که برای بزرگداشت مرحوم جعفر قره خانی برگزار کردیم شهرداری قول کمک به ما داد اما خبری از این کمک نشد.

شهرداری قول حمایت از تیم می دهد اما عمل نمی کند

وی گفت: سال گذشته ۳۰ میلیون تومان برای تیم بسکتبال هزینه شد و مدیر عامل شرکت کیک و کلوچه هراتی از این تیم حمایت کرد و قرار شد که شهرداری نیز در مقابل حمایت هایی داشته باشد اما این حمایت صورت نگرفت.

رئیس هیئت بسکتبال شهر بهار افزود: با توجه به برآورد هزینه ای که داشتیم بازی در لیگ دسته یک ۱۳۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت و شرکت هراتی قول حمایت از تیم بسکتبال را داده اما در مقابل شهرداری نیز باید از این شرکت حمایت کند اما چنین کاری صورت نمی گیرد.

در ادامه گفتگویی با شهردار بهار داشتیم ، محمدرضا یاری با تاکید بر اینکه سال قبل به تیم بسکتبال کمک کرده، گفت: حمایت شهرداری از این تیم یکی از دلایل صعود آن به لیگ‌دسته یک بود و ما در ازای کمک هراتی به تیم بسکتبال در حد مقدوراتمان حمایتهایی از این شرکت تولیدی داشتیم که خود وی نیز بر این حمایتها اذعان داشت و از شهرداری تشکر کرد.

یاری همچنین در مورد کمک شهرداری به حضور تیم بسکتبال در لیگ دسته یک بیان کرد: ما قبل از این به تیم بسکتبال کمک کرده ایم‌و پس از این هم در راستای حمایت از تیم بسکتبال به شرکت هراتی کمک خواهیم کرد.

رسالت ما در شهرداری تیم داری نیست، به طور غیر مستقیم از تیم ها حمایت می کنیم

یاری همچنین اظهار داشت: رسالت شهرداری تیم داری نیست و ما نمی توانیم به طور مستقیم در این امور وارد شویم و حمایت ما از ورزش به صورت غیرمستقیم و حمایت از حامیان تیم ها مثل شرکت هراتی یا ذوب فلزات الوند است که این را در حد مقدوراتمان انجام می دهیم.

شهردار در ادامه با مقایسه شهرداری با سایر نهادها در زمینه فعالیت های ورزشی و فرهنگی این اقدامات را موثر دانست و گفت: هر فردی در هر زمینه ای که نیاز به کمک داشته باشد به شهرداری مراجعه می کند، هیچ نهادی همچون شهرداری در این زمینه ها کمک نمی کند، به طور مثال در ایام محرم با تعدادی از هیئات مذهبی در زمینه نصب داربست و بنر همکاری داشتیم و حتی فرش هم در اختیار تعدادی از آنها قرار دادیم، این حجم از کمک ها به نهادهای مختلف در زمینه های گوناگون در هیچ ارگانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ما اعتلای نام شهر، شهرستان، استان و کشور هدف غایی همه گروهها، نهادها و ارگان هاست و همه به نحوی در این راستا گام برمی دارند. حال ممکن است در این مسیر یکی سریعتر گام برادرد و دیگری آرامتر. نکته قابل توجه در این مسیر کمک رسانی به یکدیگر در رسیدن به این هدف است.

کمک رسانی و وحدت نهادهای مختلف به یکدیگر در رسیدن به این هدف بسیار ارزشمند بوده و باید در همه سطوح مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82961
  • دیدگاه‌ها برای تیم بسکتبال بهار برای بازی در لیگ دسته یک، نیازمند حمایت متولیان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.