• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

تکمیل عملیات زیرسازی محور نهاوند به فیروزان تا پایان سال

  • کد خبر : 198142
  • 01 مهر 1402 - 8:46
تکمیل عملیات زیرسازی محور نهاوند به فیروزان تا پایان سال
عملیات زیرسازی و آسفالت محور پرتردد و خطرناک نهاوند به فیروزان تا پایان سال به اتمام و به بهره‌برادری می‌رسد.
به گزارش عصر همدان، پیرو جلسه علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند با بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و معاونین آن وزارتخانه در خصوص تسریع در اجرای پروژه‌های شهرستان، تکمیل هرچه سریع‌تر محور نهاوند – فیروزان – کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.
در همین راستا عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی این محور با سرعت در حال انجام است.
به گفته اختیاری پیمانکار پروژه به زودی تا ورودی زیر گذر شهرک آسفالت‌ریزی و آماده تحویل خواهد شد و ادامه آن نیز تا کیلومتر ۷/۲ ( بعد از کارخانه روغن نگین) نیز در دستور کار است که طبق برنامه زمان‌بندی پروژه اجرا خواهد شد.
وی از تکمیل عملیات زیرسازی این محور تا شهر فیروزان تا پایان سال خبر داد.
نماینده نهاوند نیز در بازدید از این محور گفت: خوشبختانه طی جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی و مدیران و معاونان وزارتخانه و مدیران بانک سپه، اعتبار مورد نیاز پروژه از محل منابع ملی و ماده ۵۶ تأمین شده است.
وی در ادامه از تحقق مطالبه‌ی چندین ساله مردم این منطقه مبنی بر آغاز عملیات احداث باند جدید، تعریض و ایمن‌سازی پل معروف به حاج علیمراد در این محور خبر داد.
شهبازی افزود: این پل در مسیر محور نهاوند به فیروزان و کرمانشاه قرار داد که با توجه به چهاربانده شدن این محور، عملیات احداث باند جدید و تعریض پل نیز در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته پیمانکار پروژه عملیات احداث، تعریض و ایمن سازی پل به طول ۸۶ متر و عرض ۱۲ متر است که با احتساب باند موجود پل، عرض آن به بیش از ۲۰ متر خواهد رسید.
نماینده نهاوند همچنین از آغاز عملیات روکش آسفالت محور نهاوند – آورزمان – ملایر ( حد فاصل نهاوند تا عشوند) خبر داد. شهبازی گفت: با پیگیری انجام شده اعتبار لازم برای عملیات روکش آسفالت این محور تأمین و با سرعت در حال اجرا است.
به گفته نماینده نهاوند پیرو جلسات متعدد با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و معاونین این سازمان و همچنین اداره راهداری استان و شهرستان، اعتبار مورد نیاز این محور به میزان ۲۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافت که جهت اجرای عملیات روکش آسفالت حد فاصل نهاوند تا عشوند در مسیر رفت و برگشت است.

وی همچنین از تأمین اعتبار لازم به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال جهت روکش آسفالت محور نهاوند به بروجرد خبر داد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198142
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل عملیات زیرسازی محور نهاوند به فیروزان تا پایان سال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.