• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

تکذیب شایعات مربوط به استخر بانوان تویسرکان/روند اجاره استخر با برگزاری مزایده انجام می شود

  • کد خبر : 23144
  • 05 مهر 1398 - 11:07
تکذیب شایعات مربوط به استخر بانوان تویسرکان/روند اجاره استخر با برگزاری مزایده انجام می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با تکذیب تمامی شایعات خودساخته برخی که اطلاعات کافی از روند بهره برادری از پروژه های ورزشی ندارند، گفت: تنها باید طبق روال قانونی مزایده ای برگزار شود تا بتوانیم با اجاره دادن استخر، نیروی انسانی بهره برادر را هم تأمین کنیم. به گزارش عصر همدان؛ به دنبال درخواست […]

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با تکذیب تمامی شایعات خودساخته برخی که اطلاعات کافی از روند بهره برادری از پروژه های ورزشی ندارند، گفت: تنها باید طبق روال قانونی مزایده ای برگزار شود تا بتوانیم با اجاره دادن استخر، نیروی انسانی بهره برادر را هم تأمین کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ به دنبال درخواست مردمی در شفاف سازی برای همشهریان عزیز پیگیر آن بودیم تا بدانیم استخر شنای بانوان تویسرکان که تکمیل و به تازگی افتتاح شده است، چرا مورد استفاده قرار نمی گیرد.

«علی حقیقی» رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تکذیب تمامی شایعات خودساخته برخی که اطلاعات کافی از روند بهره برادری از پروژه های ورزشی تویسرکان ندارند، گفت: استخرشنای بانوان تویسرکان هیچ مشکلی برای ارائه خدمت به بانوان شهرستان را ندارد.

وی با بیان اینکه این مجموعه ورزشی و تمامی امکانات رفاهی آن از هر نظر آماده است، اظهار کرد: تنها باید طبق روال قانونی مزایده ای برگزار شود تا بتوانیم با اجاره دادن استخر، نیروی انسانی بهره برادر را هم تأمین کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: تا دهم مهر ماه سال جاری متقاضیان شرکت در مزایده آن می توانند مدارک را در سامانه ستاد ارائه بدهند و نهایت تا ۱۵ مهرماه و حتی زودتر مسئله اجاره دادن استخر با برگزاری مزایده ای به اتمام می رسد.

حقیقی با تکذیب مجدد تمامی شایعات مرتبط با استخربانوان تویسرکان، افزود: برای راستی آزمایی خبرنگاران هم می توانند از استخر بازدید کنند و خود از نزدیک مشاهده کنند که استخر برای بهره برادری هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: تنها باید طبق قانون، مسئله مزایده زیر نظر دستگاه های نظارتی انجام شود تا شائبه و مشکلی به وجود نیاید، چرا که در نهایت درآمد حاصله باید به حساب خزانه دولت واریز شود.

به گزارش عصر همدان؛ پنجم اردیبهشت ماه سال جاری بود که استخر بانوان تویسرکان در مساحت چهار هزار و ۴۲۷ مترمربع با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع پس از ۱۱سال رکود به همت مسئولان و پیگیری های مفتح نماینده مردم این شهرستان در جذب اعتبارات در سال های اخیر با حضور وزیر ورزش و جوانان گشایش یافت.
برای بهره برادری از سالن چند منظوره و استخر شنای مجتمع ورزشی بانوان تویسرکان در مجموع اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23144
  • دیدگاه‌ها برای تکذیب شایعات مربوط به استخر بانوان تویسرکان/روند اجاره استخر با برگزاری مزایده انجام می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.