• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

تکذیب خبر قرنطینه کامل سنندج/ برخی محدودیت ها تشدید می شوند

  • کد خبر : 91227
  • 14 آبان 1399 - 13:41
تکذیب خبر قرنطینه کامل سنندج/ برخی محدودیت ها تشدید می شوند

ابراهیم زارعی، معاون سیاسی امنیتی استاندارد کردستان گفت: از صحبتهای بنده برداشت ناصحیح شده است و قرار نیست سنندج قرنطینه کامل شود بلکه برخی محدودیتها همچنان ادامه دارد و تشدید می شوند. ابراهیم زارعی، معاون سیاسی امنیتی استاندارد کردستان و فرماندار سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: من در خصوص شرایط فعلی ویروس […]

ابراهیم زارعی، معاون سیاسی امنیتی استاندارد کردستان گفت: از صحبتهای بنده برداشت ناصحیح شده است و قرار نیست سنندج قرنطینه کامل شود بلکه برخی محدودیتها همچنان ادامه دارد و تشدید می شوند.

ابراهیم زارعی، معاون سیاسی امنیتی استاندارد کردستان و فرماندار سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: من در خصوص شرایط فعلی ویروس کرونا و رشد این بیماری در استان اعلام کردم که برخی محدودیت ها در سنندج تشدید می شود اما شبکه های اجتماعی با برداشت ناصحیح از قول بنده اعلام کرده اند که سنندج از روز ۱۴ لغایت ۲۲ آبان به مدت یک هفته قرنطینه کامل می شود.

وی افزود: برای کنترل این بیماری باید تمامی مردم و گروهها با ستاد مقابله با کرونا در استان همکاری کنند تا بتوانیم زنجیره این ویروس را قطع کنیم.

زارعی گفت: مردم اخبار و اطلاع رسانی های ستاد مقابله با کرونا را از طریق رسانه های رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91227
  • دیدگاه‌ها برای تکذیب خبر قرنطینه کامل سنندج/ برخی محدودیت ها تشدید می شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.