• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
فرماندار تویسرکان:

تویسرکانی ها ۲۱ شهریور میزبان وزیر جهاد کشاورزی هستند

  • کد خبر : 196866
  • 20 شهریور 1402 - 20:59
تویسرکانی ها ۲۱ شهریور میزبان وزیر جهاد کشاورزی هستند
فرماندار تویسرکان از سفر وزیر جهاد کشاورزی به این شهرستان خبر داد و گفت: بهشت غرب ایران رتبه نخست رفع تداخلات زمین های کشاورزی در کشور را به خود اختصاص داده است.

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: روز سه شنبه هفته جاری ۲۱ شهریور مردم این شهرستان میزبان وزیر جهاد کشاورزی هستند.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با فراهم ساختن شرایط لازم برای بازدید میدانی وزیر از چندین پروژه کشاورزی، اعتبارات مناسبی به ویژه در حوزه ارتقای سیستم آبیاری نوین با توجه به کمبود آب جذب کنیم.

فرماندار تویسرکان همچنین گفت: سابق بر این به دلیل عدم وجود حد و حدود معین درباره اراضی کشاورزی، اختلافاتی بین کشاورزان و منابع طبیعی بود، اما خوشبختانه در یک سال اخیر با هماهنگی ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس، دستگاه قضایی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و این فرمانداری قانون حد نگار (کاداستر) در عمل اجرایی و اسناد اراضی صادر شد که کشاورزان از آن راضی بودند.

افشاری ادامه داد: احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از باغ مادری گردو و یک واحد تولیدی صنایع تبدیلی و نیز برگزاری نشست مشترک با کشاورزان تویسرکانی از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در سفر به شهرستان است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196866
  • دیدگاه‌ها برای تویسرکانی ها ۲۱ شهریور میزبان وزیر جهاد کشاورزی هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.