• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تویسرکانی ها روزانه ۶۹ هزار لیتر سوخت مصرف می کنند

  • کد خبر : 43572
  • 26 دی 1398 - 10:20
تویسرکانی ها روزانه ۶۹ هزار لیتر سوخت مصرف می کنند

کرمعلی گیلانه با بیان اینکه تویسرکانی ها روزانه ۶۹ هزار لیتر سوخت مصرف می کنند، گفت: با تنظیم ساده موتور خودرو می توان در مصرف بهینه و صرفه جویی سوخت اقدام کرده و از آلودگی هوا کاست. رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه در این […]

کرمعلی گیلانه با بیان اینکه تویسرکانی ها روزانه ۶۹ هزار لیتر سوخت مصرف می کنند، گفت: با تنظیم ساده موتور خودرو می توان در مصرف بهینه و صرفه جویی سوخت اقدام کرده و از آلودگی هوا کاست.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه در این شهرستان روزانه ۵۵ هزار لیتر بنزین و ۱۴  هزار لیتر گازوییل مصرف می شود، اظهار کرد: این آمار اهمیت تنظیم موتور خودروها در جلوگیری از آلودگی هوا را به خوبی نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: با پیگیری های اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک تویسرکان امروز با ۲۰ درصد تخفیف ارائه خدمات می کنند.

گیلانه بیان کرد: رانندگان به منظور جلوگیری از آلودگی هوا می توانند با مراجعه به مرکز معاینه فنی خودروهای سبک از تنظیم موتور خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: در اهمیت هوای پاک این مهم بس که انسان بدون غذا هفته ها و بدون آب روزها زنده می ماند اما بدون هوا بیش از چند دقیقه دوام نخواهد آورد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تویسرکان همچنین با بیان اینکه به منظور توجه عموم مردم به حفظ محیط زیست ۲۹ دیماه روز هوای پاک نامگذاری شده است، تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل آلودگی هوا، آلاینده هایی است که در نتیجه فعالیت خودروها و از اگزوز وسایل نقلیه تولید می شود.

وی ادامه داد: چنانچه خودروهای با سوخت بنزین و یا گازوئیل با نقص فنی کار کنند، حجم و نوع مختلفی از مواد مضر را در هوا متصاعد کرده و در نتیجه سلامت هوا و سلامت انسان را تحت الشعاع قرار می دهند.

گیلانه خاطرنشان کرد: با تنظیم ساده موتور خودرو می توان در مصرف بهینه و صرفه جویی سوخت اقدام کرده و از آلودگی هوا کاست.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43572
  • دیدگاه‌ها برای تویسرکانی ها روزانه ۶۹ هزار لیتر سوخت مصرف می کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.