• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

توهین به مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم می‌کنیم

  • کد خبر : 191179
  • 02 مرداد 1402 - 12:35
توهین به مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم می‌کنیم
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: دشمنان اسلام و قرآن بدانند نور قرآن به سراسر جهان گسترده خواهد شد و این نور تا ظهور منجی عالم بشریت و گسترش عدل و داد روشن می‌ماند.

به گزارش عصر همدان؛ محمود مسگریان در جلسه صحن علنی شورا با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفای وی، اظهار کرد: در جای جای شهر همدان برای تعظیم شعائر اسلامی و شناساندن و بیان حرکت امام حسین (ع) در دفاع از دین، شاهد برپایی عزاداری‌های با شکوهی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه به فرموده پیامبر گرامی اسلام، امام حسین (ع) علت بقای اسلام است، گفت: این امام بزرگوار با ایثار و اهدای آنچه در اختیار داشت برای بقای دین و قرآن تلاش کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: امروز دو میلیارد نفر در سراسر جهان پیرو دین اسلام هستند و روز به روز نیز شاهد رونق بیشتر گرایش به اسلام هستیم.

مسگریان به حضور گسترده و پرشور مسلمانان و غیرمسلمانان در راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: با این حرکت‌ها امام حسین (ع) هر روز بیشتر از گذشته به جهانیان شناسانده می‌شود و قرآن و اسلام پایدار می‌ماند.

وی با اشاره به حرکت مذبوحانه برخی کشورها همچون سوئد در صدور مجوز برای توهین به مقدسات ادیان از جمله قرآن کریم، تصریح کرد: این حرکت نابخردانه را به شدت محکوم می‌کنیم و امید است عامل این جنایت به فرموده رهبر معظم انقلاب به اشد مجازات برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن بدانند نور قرآن به سراسر جهان گسترده خواهد شد و این نور تا ظهور منجی عالم بشریت و گسترش عدل و داد روشن می‌ماند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191179
  • دیدگاه‌ها برای توهین به مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم می‌کنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.