• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

تولید و توزیع روزانه ۵۰ هزار ماسک در ملایر

  • کد خبر : 74701
  • 19 تیر 1399 - 9:26
تولید و توزیع روزانه ۵۰ هزار ماسک در ملایر

کامران زنگنه گفت: با همکاری اصناف و گروه‌های جهادی بسیجی روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک در ملایر تولید و توزیع می‌شود. کامران زنگنه، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به وضعیت تولید و توزیع ماسک در شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به لزوم […]

کامران زنگنه گفت: با همکاری اصناف و گروه‌های جهادی بسیجی روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک در ملایر تولید و توزیع می‌شود.

کامران زنگنه، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به وضعیت تولید و توزیع ماسک در شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به لزوم استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات این محصول با نظارت اداره صنعت ملایر تهیه و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به میزان تولید ماسک در ملایر افزود: با همکاری اصناف و گروه‌های جهادی بسیجی روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک در ملایر تولید و توزیع می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر بیان کرد: جهت در دسترس بودن ماسک برای مردم داروخانه‌ها و کالاهای پزشکی بهترین اماکن برای دسترسی مردم هستند

وی تأکید کرد: توزیع ماسک‌های تولیدشده در بین داروخانه‌ها و کالاهای پزشکی شهرستان به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

زنگنه گفت: به‌زودی یک چادر نیز در پارک چمران برای توزیع ماسک دولتی در بین مردم دایر می‌شود.

وی نظارت بر وضعیت عرضه کالاهای اساسی مردم در شهرستان بیان کرد: گشت‌های بازرسی با حضور در مراکز خرید، فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر وضعیت قیمت‌ها را بررسی می‌کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر اگر واحدی اقدام به گران‌فروشی کند ابتدا جریمه و تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار تخلف با حکم دادستانی و قاضی تعزیرات پلمب می‌شوند.

وی گفت: درگشت‌های بازرسی اداره صنعت گران‌فروشی، عدم ارائه فاکتور، نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، فروش اجناس تاریخ‌مصرف گذشته و عدم درج قیمت بررسی می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=74701
  • دیدگاه‌ها برای تولید و توزیع روزانه ۵۰ هزار ماسک در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.