• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
13

تولید نمایش «یک انتظار خسته» در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم

  • کد خبر : 192987
  • 19 مرداد 1402 - 11:24
تولید نمایش «یک انتظار خسته» در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم نمایش «یک انتظار خسته» در نهاوند تولید می شود.
به گزارش عصر همدان؛ امیر بحیرایی در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند گفت: با توجه به هتک حرمت‌های انجام گرفته به قرآن کریم در چند کشور اروپایی بر آن شدیم تا با تولید یک اثر هنری در شهرستان انزجارخود را از این عمل ناپسند و مورد نفرت اعلام کنیم.
وی اظهار داشت: قرآن همچون نوری تابان در حال درخشیدن است و اینگونه اقدامات توهین آمیز نمی تواند بر حقانیت قرآن خدشه‌ای وارد کند. بحیرایی افزود: هرکسی با هر هنر و ایده‌ای که دارد می تواند در راستای محکومیت این اهانت اقدام کنند و یکی از این اقدامات استفاده از زبان هنر است.
وی ادامه داد: با توجه به ماهیت هنر که برگرفته از ذات پاک و خدا جوی انسانها است و تاثیرگذاری شگرفی که یک اثر هنری می تواند در جامعه ایجاد کند تولید آثار در این حوزه بسیار مهم خواهد بود‌.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این وظیفه اصحاب فرهنگ و هنر است تا با خلق آثار ارزشمند و محتوایی علاوه بر اعلام انزجار از این حرکت که نوعی تروریسم فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی است وظیفه دینی، اخلاقی و کاری خود را ادا کنند.
بحیرایی بیان داشت: نمایش «یک انتظار خسته» کاری از گروه نمایشی فروغ  و به نویسندگی و کارگردانی هنرمند ارجمند آقای صحبت الله روشنفکر است و هنرمندان برجسته نمایش شهرستان در آن به ایفای نقش می پردازند. وی افزود: این نمایش پس از آماده سازی در سطح شهر، مراکز فرهنگی و بخش‌های شهرستان اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/س



لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192987
  • دیدگاه‌ها برای تولید نمایش «یک انتظار خسته» در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.