• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
در اجرای دومین مرحله طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف انجام شد؛

توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت‌ مزاحم و متخلف در اسدآباد

  • کد خبر : 205832
  • 08 آذر 1402 - 8:06
توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت‌ مزاحم و متخلف در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای دومین مرحله طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در سطح شهرستان، گفت: در این راستا تعداد ۱۶ دستگاه موتورسیکلت‌ مزاحم متخلف توقیف شد که این طرح تا پاکسازی کامل معابر از وجود راکبین مزاحم ادامه خواهد داشت.

مصیب شاه‌ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» از توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این امر در راستای اجرای دومین مرحله طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف انجام شد.

وی اظهار کرد: طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم و متخلف تا پاکسازی کامل معابر از وجود راکبین مزاحم ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده و رضایتمندی شهروندان از برخورد پلیس با مزاحمین خیابانی و توقیف موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف در سطح معابر به‌ویژه ساعات بازگشایی و تعطیلی مدارس، روز گذشته دومین مرحله توقیف آن‌ها با محوریت پلیس پیشگیری و همکاری رده‌های اجرایی به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه با اعزام پنج تیم خودرویی محسوس و نامحسوس به سطح شهر، راکبین مزاحم و متخلف شناسایی شدند، افزود: در این طرح در یک اقدام ضربتی تعداد ۱۶ دستگاه موتورسیکلت آنان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

شاه‌ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه غالب راکبان مزاحم و متخلف، جوانان و نوجوانان فاقد گواهینامه رانندگی هستند، نظارت والدین و آگاه‌سازی آنان از پیامدهای ناگوار رانندگی با وسائط نقلیه فاقد بیمه و گواهینامه می‌تواند در کاهش این گونه مزاحمت‌ها مؤثر باشد.

وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با مراجع قضایی برای برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف در سطح شهرستان، یادآور شد: این طرح روزانه و تا پاکسازی کامل معابر به جد در سطح شهرستان استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205832
  • دیدگاه‌ها برای توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت‌ مزاحم و متخلف در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.