• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در مراکز تفریحی نهاوند

  • کد خبر : 115668
  • 09 خرداد 1400 - 8:54
توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در مراکز تفریحی نهاوند

عباس آزاد بخت از توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در مراکز تفریحی نهاوند خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ عباس آزاد بخت، دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: دستور قاطع صادرشده است تا نیروی انتظامی با رانندگان متخلف موتورسیکلت که به مراکز تفریحی ورود می‌کنند برخورد قانونی شود. وی اظهار داشت: این موتورسواران […]

عباس آزاد بخت از توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در مراکز تفریحی نهاوند خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ عباس آزاد بخت، دادستان عمومی و انقلاب نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: دستور قاطع صادرشده است تا نیروی انتظامی با رانندگان متخلف موتورسیکلت که به مراکز تفریحی ورود می‌کنند برخورد قانونی شود.

وی اظهار داشت: این موتورسواران با ورود به بام نهاوند، چهارباغ و پیاده راه ورزش برای مردم ایجاد مزاحمت و ناامنی می‌کنند و از این به بعد نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد می‌کند.

دادستان نهاوند افزود: به‌منظور حفظ امنیت و آسایش شهروندان چندین موتورسیکلت مزاحم در مناطق تفریحی چهارباغ، بلوار ورزش و بام نهاوند توسط نیروهای پلیس کلانتری ۱۱ و ۱۲ توقیف شدند.

وی بیان داشت: به‌منظور تأمین امنیت و آسایش مردم، ورود هرگونه موتورسیکلت به داخل این مراکز تفریحی ممنوع است و در صورت مشاهده موتورسیکلت توسط پلیس توقیف و برابر قانون با راننده متخلف برخورد می‌شود.

دادستان نهاوند افزود: به پلیس نهاوند دستور اکید داده‌شده است تا با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلت‌های که باعث ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی شود.

در همین راستا طرح توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در بلوار ورزش توسط مأموران کلانتری ۱۱ همچنان با قاطعیت ادامه دارد و تعداد ۸ دستگاه موتورسیکلت مزاحم توسط رئیس و مأموران کلانتری ۱۱ توقیف شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115668
  • دیدگاه‌ها برای توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در مراکز تفریحی نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.