• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

توسعه ۱۰۰هکتاری طرح جنگلکاری در رزن و درگزین

  • کد خبر : 25241
  • 15 مهر 1398 - 9:18
توسعه ۱۰۰هکتاری طرح جنگلکاری در رزن و درگزین

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: امسال ۱۰۰ هکتار جنگل دست کاشت در این دو شهرستان‌کاشته می‌شود.   به گزارش عصر همدان؛ ناصر محققی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های رزن ودرگزین گفت: ۵۰ هکتار جنگل در شهرستان رزن و ۵۰ هکتار جنگل در شهرستان درگزین کاشته می‌شود. او […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: امسال ۱۰۰ هکتار جنگل دست کاشت در این دو شهرستان‌کاشته می‌شود.

 

به گزارش عصر همدان؛ ناصر محققی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های رزن ودرگزین گفت: ۵۰ هکتار جنگل در شهرستان رزن و ۵۰ هکتار جنگل در شهرستان درگزین کاشته می‌شود.

او با بیان اینکه در حفظ منابع طبیعی مشارکت مردم نقش مهمی را ایفا می‌کند افزود: ما در این جنگل‌های دست کاشت درخت‌های کم آب بر ومقام به کم آبی را می‌کاریم.

محققی ادامه داد: ما در طرحی برای احیای منابع طبیعی و حفظ آن‌ها به مردم نهال و زمین واگذار می کنیم و آن‌ها با کاشت و نگهداری و آبیاری از درختان می‌توانند بهره برادر محصول درختان باشند.

وی با تاکید بر اینکه منابع طبیعی ثروت ملی است ومتعلق به عموم مردم است افزود: ما به مردم نهال درختان بادام شیرین را می‌دهیم که تنها در سال اول کاشت نیاز به آبیاری دارند و طی سال‌های آینده که بارور شدند ومحصول دادند افرادی که آن‌ها را کاشته و مراقبت کردند می‌توانند محصول آن را برداشت کنند.

انتهای پیام/د

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25241
  • دیدگاه‌ها برای توسعه ۱۰۰هکتاری طرح جنگلکاری در رزن و درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.