• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس تاکید کرد:

توسعه بسیج، چون رگ‌های بدن در همه روستاها و شهرهای کشور

  • کد خبر : 205582
  • 05 آذر 1402 - 10:47
توسعه بسیج، چون رگ‌های بدن در همه روستاها و شهرهای کشور
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج مجموعه‌ای است که مورد توجه مقام معظم رهبری بوده، این تشکل در طول سالیان گذشته کارهای بزرگی را برای مردم و جامعه انجام داده است.

فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان اظهار داشت: بسیج نهادی است که از بطن مردم برآمده و مجموعه‌ای متشّکل از خود مردم است.

وی افزود: ارتش ۲۰ میلیونی بسیج که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، ارتش نظامی نبوده، بلکه از این تشکّل به عنوان ارتش خدمت نیز می‌شود یاد کرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به وظایف متعّدد و متفاوت بسیج در عرصه‌های مختلف، عنوان کرد: این مجموعه در جنگ یک وظیفه‌ای داشته، بعد از جنگ وظایف دیگری دارد، در جهاد و سازندگی نیز وظایف دیگری داشته که به آنها متعهد بوده و در حال خدمت‌رسانی است.

توسلی ادامه داد: بسیج مجموعه‌ای است که مورد توجه مقام معظم رهبری بوده، این تشکل در طول سالیان گذشته کارهای بزرگی را برای مردم و جامعه انجام داده است.

وی با بیان اینکه هرجا که نظام و مردم احساس نیاز کرده بسیج حضور فعال داشته عنوان کرد: این نیروی مهم و بسیار ارزشمند مانند رگ‌های بدن در همه روستاها و شهرهای کشور وجود داشته و در حال خدمت رسانی به آحاد کشور است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: کشور از لحاظ امنیت به یک ثباتی رسیده و توانمندی کشور به حدی است که در مقابل همه تهدیدات در جدال مرزها، حوزه پیرامونی و فراپیرامونی ایستادگی کرده است.

توسلی با اشاره به اینکه کشور در حوزه نظامی به یک مرحله کاملاً مستقلی رسیده افزود: توانمندی کشور باعث شده تا در اتفاقات غزه ورود پیدا کرده و از فلسطینیان در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی دفاع و از آنها حمایت کند، در حوزه جنگ یمن وارد شده و از گروه مقاومت دفاع کرده است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به این پیشرفت‌ها، در دهه‌ چهارم انقلاب مردم انتظار دارند که در زندگی خود رونق اقتصادی را حس کنند، اما متاسفانه در این زمینه رونقی در زندگی مردم ایجاد نشده که باید در این زمینه تدبیری شده و مردم را از این وضعیت نجات داد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205582
  • دیدگاه‌ها برای توسعه بسیج، چون رگ‌های بدن در همه روستاها و شهرهای کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.