• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ قلم البسه، کفش و ارزاق بین نیازمندان اسدآبادی

  • کد خبر : 53215
  • 17 اسفند 1398 - 15:16
توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ قلم البسه، کفش و ارزاق بین نیازمندان اسدآبادی

  مؤسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد در آستانه سال نو و به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)، با دستان سخاوتمندانه خیرین، اقلامی از البسه و کفش و ارزاق را بین نیازمندان توزیع می‌کند. به گزارش عصر همدان؛ نوروز در راه است و یکبار دیگر دلهای بهاری در حال شکفتن؛ آنجا که دستی و قدمی […]

 

مؤسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد در آستانه سال نو و به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)، با دستان سخاوتمندانه خیرین، اقلامی از البسه و کفش و ارزاق را بین نیازمندان توزیع می‌کند.

به گزارش عصر همدان؛ نوروز در راه است و یکبار دیگر دلهای بهاری در حال شکفتن؛ آنجا که دستی و قدمی و قلمی دست به کار می شوند تا محبت را روانه خانه های نیازمندان کنند.

مؤسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد یکبار دیگر در آستانه سال نو، اقلامی از البسه و کفش و ارزاق را بین نیارمندان توزیع می‌کند.

این مؤسسه از سال ۸۳ در حال فعالیت است و امسال نیز در آستانه نوروز و میلاد حضرت علی(ع) با دست سخاوتمندانه خیرین مهر و محبت را در دل بینوایان و نیازمندان می ریزد تا مبادا در این ایام مبارک دلشان بشکند.

مسئول مؤسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد با تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، اظهار کرد: امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی مدارس نتوانستیم مراسمی را برگزار کنیم و هدایای دانش‌آموزان را به صورت مستقیم به دستشان برسانیم.

سلطان هادی ادامه داد: البته ما از اهداء هدایا به دانش آموزان نیازمند غافل نبودیم و از طریق آموزش و پرورش آنها را به دستشان خواهیم رساند.

وی گفت: امسال نیز برای ۲۵۰۰ دنش آموز هدایایی شامل کفش و البسه تهیه کرده ایم که البته این تعداد به سه هزار مورد هم می رسد.

مسئول مؤسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(عج) اسدآباد یادآور شد: برای تهیه البسه و کفش دانش آموزان نیازمند حدود ۸۰ میلیون تومان با کمک های خیرین و مردمی جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه امسال به میزان ۲۰۰ بسته غذایی شامل برنج، روغن، چای، ماکارانی، تهیه شده است، افزود: این اقلام با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

هادی تأکید کرد: ارزاق و اقلام تهیه شده برای نیازمندان به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که در درب منازل به آنان تحویل می‌شود و البته برخی نیز با حضور در مؤسسه اقلام را تحویل می‌گیرند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53215
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ قلم البسه، کفش و ارزاق بین نیازمندان اسدآبادی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.