• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان سرکانی به ارزش ۵۰ میلیون تومان

  • کد خبر : 63327
  • 13 اردیبهشت 1399 - 12:35
توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان سرکانی به ارزش ۵۰ میلیون تومان

گروه جهادی هیئت منتظران قائم (عج) رهروان شهدای سرکان در لبیک به ندای رهبر انقلاب مبنی بر گسترش همدلی و کمک رسانی به محرومان پای کار آمدند و ۲۰۰ بسته حمایتی بین خانواده های متضرر از شیوع کرونا توزیع کردند. به گزارش عصرهمدان؛ در روزگار کرونایی، خانواده های متعددی از شیوع این ویروس متضرر شدند […]

گروه جهادی هیئت منتظران قائم (عج) رهروان شهدای سرکان در لبیک به ندای رهبر انقلاب مبنی بر گسترش همدلی و کمک رسانی به محرومان پای کار آمدند و ۲۰۰ بسته حمایتی بین خانواده های متضرر از شیوع کرونا توزیع کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ در روزگار کرونایی، خانواده های متعددی از شیوع این ویروس متضرر شدند و معیشت آنان به شدت آسیب دید، به ویژه اقشار متوسط به پایین جامعه که تحت پوشش هیچ دستگاه نظارتی نیستند و درآمدی هم در این روزها کسب نکرده اند، از تعدادی از کارگران فصلی گرفته تا برخی رانندگان و به ویژه دستفروشانی که امروز اجناس و کالاهایشان به فروش نمی رسد.

سرپرست خانواده های اقشار آسیب پذیر جامعه هر چند در روزهای قبل از شیوع کرونا با کسب درآمد اندک زندگانی خود را اداره می کردند و چرخ روزگار برایشان لنگ لنگان می چرخید اما این روزها پیش آمده که حتی برای تهیه یک وعده غذایی هم دستشان خالی است و وسعشان برای تهیه مایحتاج اولیه زندگیشان نمی رسد.

با این حال هستند گروه های جهادی بسیجی که خالصانه و بی ریا در لبیک به ندای رهبر انقلاب مبنی بر گسترش همدلی و کمک رسانی به محرومان به میدان عمل آمدند و به یاری این خانواده های کم برخوردار شتافتند.

در این باره گروه جهادی هیئت منتظران قائم (عج) رهروان شهدا شهر سرکان این بسیجیان همیشه در صحنه در اقدامی خداپسندانه با همکاری خیران ۲۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۵۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان این شهر توزیع کردند.

این جهادگران عرصه کمک رسانی به محرومان، با شناسایی خانواده هایی که به دلیل شیوع کرونا متضرر شدند به یاریشان شتافتند و با اکرام کریمانه در مسیر کریم آل الله امام‌حسن مجتبی(ع) حرکت کردند.

 

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63327
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان سرکانی به ارزش ۵۰ میلیون تومان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.