• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

توزیع ۱۵۰ میلیون ریال محلول ضدعفونی و ماسک در بین مدارس ملایر

  • کد خبر : 36577
  • 19 آذر 1398 - 13:02
توزیع ۱۵۰ میلیون ریال محلول ضدعفونی و ماسک در بین مدارس ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در راستای سلامت دانش آموزان ۱۵۰ میلیون ریال محلول ضدعفونی و ماسک در ۵۰ مدرسه شهرستان ملایر از محل موقوفات سیف الدوله توزیع شد. پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: با توجه به شیوع آنفولانزا در […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در راستای سلامت دانش آموزان ۱۵۰ میلیون ریال محلول ضدعفونی و ماسک در ۵۰ مدرسه شهرستان ملایر از محل موقوفات سیف الدوله توزیع شد.

پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: با توجه به شیوع آنفولانزا در کشور و در راستای مقابله با این بیماری در مدارس شهرستان طرح توزیع اقلام بهداشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر پیشنهاد شد.

وی افزود: این مسئله با مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان مطح شده که با استتقبال آنان مواجه شده و خرید اقلام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: در همین راستا و از محل درآمدهای موقوفه شادروان سیف الدوله ۱۵۰ میلیون ریال محلول ضدعفونی و ماسک سه لایه خریداری شد.

وی گفت: برای توزیع این اقلام بهداشتی لیست مدارس از آموزش و پرورش گرفته شده و در مدارس سطح شهر ملایر، بخش سامن و جوکار این اقلام بهداشتی توزیع شد.

جعفری گفت: در مجموع این اقلام بهداشتی در ۵۰ مدرسه شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36577
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۵۰ میلیون ریال محلول ضدعفونی و ماسک در بین مدارس ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.