• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در شهرستان درگزین

  • کد خبر : 59125
  • 21 فروردین 1399 - 11:11
توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در شهرستان درگزین

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان درگزین گفت : ۶۰۰ پک بهداشتی و ۶۰۰ پک غذایی به ارزش دو میلیارد و صد میلیون ریال تهیه شده و در سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در سطح شهرستان توزیع شد. محمد عیوضی، دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در شهرستان درگزین در […]

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان درگزین گفت : ۶۰۰ پک بهداشتی و ۶۰۰ پک غذایی به ارزش دو میلیارد و صد میلیون ریال تهیه شده و در سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در سطح شهرستان توزیع شد.

محمد عیوضی، دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در شهرستان درگزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد : از آغاز فعالیت این ستاد بیش از ۱۵ جلسه رسمی با اعضای ستاد شهرستان جهت توجیه، ابلاغ ماموریت‌ها و گزارش گیری برگزار شده است.

وی راه اندازی ستاد های مردمی در بخش شاهنجرین و شهر کرفس با محوریت ائمه محترم جماعات را از دیگر بخش های کار ستاد مردمی برشمرد و افزود :تهیه و توزیع بیش از ۳۰ هزار ماسک در شهرستان، توزیع بیش از ۱۰ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده دست و صورت در شهرستان و سازماندهی ۵۰ گروه جهادی و مردمی جهت بکارگیری در ماموریت‌های امنیتی همیاران سلامت از دیگر اقدامات در حوزه ستاد مردمی بوده است.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا در شهرستان درگزین با بیان اینکه بیماران خاص در شرایط کنونی از موقعیت حساس تری برخوردارند، افزود : ۵۵ پک بهداشتی برای بیماران دیالیزی شهرستان های درگزین و رزن تهیه شده و در میان آنان توزیع شده است.

عیوضی جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به ارزش یک میلیارد ریال و برپایی دو ایستگاه ثابت و یک ایستگاه سیار جهت توزیع اقلامبهداشتی به قیمت دولتی به منظور جلوگیری از احتکار و گرانفروشی را مهمترین اقدام جهت تعادل بخشی به بازار عرضه و تقاضا مواد ضد عفونی برشمرد.

وی افزود: بیش از ۲۰ هزار عدد دستکش پلاستیکی توسط گروه‌های جهادی بسیجی تاکنون تولید شده و بیش از ۳۵۰۰ بسته دستکش پلاستیکی و لاتکس با کمترین قیمت از استان های همجوار تهیه و توزیع آن در ایستگاه های سلامت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی توجه به نیازهای فرهنگی نیز از اولویت های مهم است، اظهار کرد: تهیه و تولید محصولات چند رسانه ای با موضوعات فرهنگی و خانواده برای مردم شهرستان و انتشار آن از طریق کانال های فضای مجازی از دیگر اقدامات بوده است.

عیوضی راه اندازی ستاد های مردمی در روستاها با حضور مسئول قرارگاه، دستیار ویژه و جانشین قرارگاه ستاد شهرستان را از دیگر اقدامات عنوان کرد و ادامه داد: در بحث غربالگری خانوارهای شهرستان، با بکارگیری ۱۵ نیرو از خواهران بسیجی کمک شایانی به بحث شناسایی موارد مشکوک صورت گرفته است.

دبیر ستاد مردمی شهرستان درگزین گفت: تهیه ۶۰۰ پک بهداشتی و ۶۰۰ پک غذایی به ارزش دو میلیارد و صد میلیون ریال و پخش ۹۰ بسته معیشتی دیگر به ارزش ۷۲ میلیون ریال را از دیگر موارد مهم در بحث رسیدگی به افراد و اقشار آسیب پذیر دانست.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59125
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در شهرستان درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.