• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

توزیع ۴هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان

  • کد خبر : 61869
  • 04 اردیبهشت 1399 - 23:13
توزیع ۴هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان

 عصر امروز اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان بهار در قرارگاه امام حسن مجتبی با رمز یا الله آغاز شد. به گزارش عصر همدان، عصر امروز در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جمعی از اعضای ستاد مردمی مقابله با بیماری کرونا، فرمانده و کارکنان بسیج و سپاه ناحیه بهار و جمعی از […]

 عصر امروز اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان بهار در قرارگاه امام حسن مجتبی با رمز یا الله آغاز شد.

به گزارش عصر همدان، عصر امروز در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جمعی از اعضای ستاد مردمی مقابله با بیماری کرونا، فرمانده و کارکنان بسیج و سپاه ناحیه بهار و جمعی از مسئولین و خیرین شهر بهار گرد هم آمدند تا بسته های معیشتی تهیه شده را به دست آسیب دیدگان شغلی از بیماری کرونا برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در حاشیه این مراسم گفت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان شغلی بیماری کرونا، قرارگاه امام حسن مجتبی در تشکیل شد.

سرهنگ مهدی هندی گفت: این قرارگاه در سطح شهرستان بهار به فرماندهی امام جمعه شهرستان و جانشینی فرمانده سپاه ناحیه بهار تشکیل شد.

هندی ادامه داد: با کمک های مردم فهیم شهرستان بهار در مرحله اول این رزمایش تعداد ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین ۲ هزار بسته بهداشتی هر بسته به ارزش ۲۰ هزار تومان تهیه شد و قرار است این بسته ها بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شود.

وی ادامه داد: این رزمایش دو مرحله دیگر نیز دارد که قرار است در روز میلاد امام حسن مجتبی ۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و همچنین در عید سعید فطر نیز ۴ هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه شده و بین نیازمندان آسیب‌دیده شغلی از بیماری کرونا توزیع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61869
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۴هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.