• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

توزیع ۲۶۰۰ بسته معیشتی در شهرستان رزن و درگزین

  • کد خبر : 61876
  • 04 اردیبهشت 1399 - 23:25
توزیع ۲۶۰۰ بسته معیشتی در شهرستان رزن و درگزین

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت:مرحله اول رزمایش مومنانه در شهرستان رزن و درگزین با اهدای ۲۶۰۰ بسته غذایی برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ داود مهدوی در مراسم نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط قرارگاه امام حسن ع اظهار کرد: در این رزمایش که با کمک و همراهی مردم نیکوکار انجام می شود […]

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت:مرحله اول رزمایش مومنانه در شهرستان رزن و درگزین با اهدای ۲۶۰۰ بسته غذایی برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ داود مهدوی در مراسم نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط قرارگاه امام حسن ع اظهار کرد: در این رزمایش که با کمک و همراهی مردم نیکوکار انجام می شود در این مرحله ۲۶۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در میان افراد شناسایی شده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه از همه خیرین برای این اقدام جهادی باید قدردانی کرد افزود: از ائمه جمعه، خیرین، موکب شهدای رزن، نیروهای جهادی و مردمی که در جمع آوری کمکهای مردمی مشارکت داشتند تشکر صمیمانه داریم.

مهدوی رزمایش مواسات و کمک مومنانه را مصداق زندگی در جامعه مهدوی برشمرد و ادامه داد: این حرکت عظیم با شناسایی افراد آسیب دیده و محروم آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴ هزار نفر در قالب افرادی که به لحاظ اقتصادی از شرایط بیماری کرونا آسیب دیده اند شناسایی شده اند اضافه نمود: در مرحله اول رزمایش مومنانه امروز مجموعا ۲ هزار بسته معیشتی در بین این افراد توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن از خیرین و معتمدین رزن، درگزین و سردرود خواست تا با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سپاه را در کمک هر چه بیشتر و بهتر به اقشار آسیب دیده یاری کنند.

وی همیاری و همدلی بوجود آمده پس از سخنان رهبری انقلاب را یک نعمت الهی و زمینه سازی برای ایجاد تمدن مهدوی دانست و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همراهی مردم غیور و سخاوت مند شهرستان همه نیازمندان و محرومینی که در شرایط فعلی دچار مشکل شده اند را تحت پوشش کمکهای مردمی و خیری قرار دهیم.

فرماندار رزن نیز در آیین اجرایی رزمایش مواسات نعمت ولایت را یک شاخص مهم برای کشور عنوان کرد و تاکید کرد: این ایثار که امروز مردم و خیرین در جمع آوری های کمک برای محرومین انجام دادند به برکت انقلاب اسلامی و ولایت شکل گرفته است.

سید رضا سلامتی با اشاره به سالگرد تأسیس سپاه پاسداران، گفت: سپاه شجره طیبه ای برای انقلاب اسلامی است که هر روز نتایج تلاشهای آن بیشتر نمایان می شود.

امام جمعه سردرود نیز در آیین آغاز رزمایش مواسات قرارگاه جهادی امام حسن ع اظهار کرد: امروز با این اقدام بار دیگر بزرگی مردم نیکوکار اثبات شد.

حجت الاسلام علی میرزایی احسان و نیکوکاری را از سفارشات ائمه معصومین برشمرد و ادامه داد: در بخش سردرود و شهر دمق از ابتدای شیوع بیماری کرونا با اقدامات جهادی جوانان برای کمک به مشکلات مردم آسیب دیده مواجه بودیم.

امام جمعه شهرستان درگزین در مراسم آغاز رزمایش گفت: جمهوری اسلامی در این برهه و مشکل پیش آمده نیز همچون تمام مقاطع با حمایت‌های مردمی سربلند خواهد بود.

حجت الاسلام خلیل ربیعی با تقدیر از روحیه تعاون و ایثار مردم شهرستان درگزین، ادامه داد: با همیاری مردم در چندین مرحله پیش از این نیز ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شهرستان رزن بیشترین بسته های معیشتی را در استان همدان با کمک خیرین تهیه کرده است و این رزمایش برای مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61876
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۲۶۰۰ بسته معیشتی در شهرستان رزن و درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.