• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

توزیع بیش از ۳ هزار غذای گرم و سبد غذایی بین نیازمندان تویسرکانی

  • کد خبر : 63548
  • 14 اردیبهشت 1399 - 8:49
توزیع بیش از ۳ هزار غذای گرم و سبد غذایی بین نیازمندان تویسرکانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از اجرای طرح اطعام مهدوی خبر داد و گفت: در هفته اول ماه مبارک رمضان یک هزار سبد غذایی، دو هزار پرس غذای گرم و ۷۰۰ قطعه مرغ در بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ کمیته امداد امام خمینی(ره)، چهاردهم اسفند سال […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از اجرای طرح اطعام مهدوی خبر داد و گفت: در هفته اول ماه مبارک رمضان یک هزار سبد غذایی، دو هزار پرس غذای گرم و ۷۰۰ قطعه مرغ در بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ کمیته امداد امام خمینی(ره)، چهاردهم اسفند سال ۱۳۵۷ با صدور فرمانی از جانب بنیانگذار انقلاب تأسیس شد و از همان روزهای آغازین تا کنون مطابق با آموزه های اسلامی و آرمان های انقلاب به دنبال اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و حمایت از اقشار آسیب پذیر، برنامه های خود را پیش برد.

بی تردید تکریم کریمانه خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار با حفظ شأن و جایگاه اجتماعی آنان، ارزش والایی در جامعه دارد و تشکیل این نهاد با رویکرد خودکفاسازی مددجویان خود را می توان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد.

خدمت به محرومان و مستمندان برای زودودن رنگ فقر امری است که تاکنون تا حدود قابل توجهی با حمایت های کمیته امداد از محرومان محقق شده است و اما این روزها در روزگار کرونایی حمایت های این نهاد انقلابی از اقشار آسیب پذیر جامعه ویژه تر دنبال می شود.

 توزیع بیش از ۳ هزار غذای گرم و سبد غذایی بین نیازمندان تویسرکانی

در این باره محمد مرادی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: پیرو فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص اطعام نیازمندان ما نیز این امر را اطاعت و برنامه هایی برای تحقق آن در پیش گرفتیم.

وی اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همکاری هیئت های مذهبی و خیرین نیک اندیش تویسرکانی ساکن و یا خارج از شهرستان ملزومات تهیه غذای گرم بین نیازمندان فراهم شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان افزود: از این رو با برپایی آشپزخانه با شعار اطعام مهدوی هر روز ۳۰۰ پرس غذای گرم با رعایت نکات بهداشتی طبخ و در بین نیازمندان با بردن درب منزل آن ها توزیع می شود.

مرادی تصریح کرد: در هفته اول ماه مبارک رمضان یک هزار سبد غذایی، دو هزار پرس غذای گرم و ۷۰۰ قطعه مرغ در بین خانواده های نیازمند تویسرکان توزیع شد.

کمک ۴۰ میلیون تومانی خیران در یک هفته برای طبخ افطاری و توزیع بین محرومان

وی عنوان کرد: همچنین مبلغ ۴۰ میلیون تومان هم وجه نقد به منظور طبخ غذای افطاری و تهیه سبد غذا از خیرین جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان ادامه داد: این نهاد مقدس با همیاری همگانی به دنبال کمک رسانی و خدمت دهی به خانواده های بی بضاعت در شهرستان به ویژه در روزهای کرونایی است و هرچه مشارکت و کمک خیران بیشتر باشد، کمک رسانی ها نیز مناسبت تر و به موقع تر انجام می شود.

به گزارش عصر همدان؛ پویش اطعام مهدوی به همت کمیته امداد امام خمنینی(ره) با هدف تهیه و توزیع غذا‌ی گرم بین نیازمندان چه مددجو چه غیرمددجوی این نهاد در مناطق محروم راه اندازی شده است.

این مهم در شهرستان تویسرکان با همکاری داوطلبان بسیجی و هیئت های مذهبی از جمله بیت العباس در حال انجام است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63548
  • دیدگاه‌ها برای توزیع بیش از ۳ هزار غذای گرم و سبد غذایی بین نیازمندان تویسرکانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.