• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

توزیع بیش از ۱۴۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان

  • کد خبر : 61841
  • 04 اردیبهشت 1399 - 21:12
توزیع بیش از ۱۴۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان

سرهنگ محمود بداغی  از اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان کبودراهنگ با تهیه و توزیع ۱۴۰۰ بسته غذایی خبر داد. سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان با اشاره به اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه اظهارکرد: هریک از بسته های غذایی […]

سرهنگ محمود بداغی  از اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان کبودراهنگ با تهیه و توزیع ۱۴۰۰ بسته غذایی خبر داد.

سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان با اشاره به اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه اظهارکرد: هریک از بسته های غذایی حدود سه میلیون ریال ارزش دارد که این بسته ها از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم ولایی و متدین شهرستان در طرح کمک مومنانه جمع آوری شده است.

وی ضمن تقدیر از همراهی ائمه جمعه شهرستان افزود: این رزمایش در راستای لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا(حفظه الله) در حال برگزاری است و جا دارد از همکاری خوب مسئولین شهرستان به ویژه ائمه محترم جمعه تقدیرکرد.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به نفرات شناسایی شده در این طرح بیان کرد : حدود ۲۸۰۰ خانواده آسیب دیده از کرونا توسط حوزه های مقاومت بسیج شناسایی شده اند که در مرحله اول رزمایش، این بسته های غذایی توسط حوزه های بسیج بین ۱۴۰۰ خانواده توزیع خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قبل از اعلام و اجرای این رزمایش نیز، حدود ۱۴۰ میلیون تومان از طریق کمک های مردمی و گروه های جهادی بسیج جمع آوری و بین خانواده های نیازمند توزیع شده بود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61841
  • دیدگاه‌ها برای توزیع بیش از ۱۴۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.