• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

تهیه طرح مدیریت بحران با توجه به کوهستانی بودن تویسرکان یک ضرورت است

  • کد خبر : 45553
  • 05 بهمن 1398 - 16:00
تهیه طرح مدیریت بحران با توجه به کوهستانی بودن تویسرکان یک ضرورت است

سید رسول حسینی گفت: برای مواجه صحیح با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف، کولاک و یا هر شرایط بحرانی دیگر، تهیه طرحی برای مدیریت بحران امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. به گزارش عصر همدان؛ فرماندار تویسرکان ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران تویسرکان با اشاره به گردنه های موجود در برخی محورهای […]

سید رسول حسینی گفت: برای مواجه صحیح با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف، کولاک و یا هر شرایط بحرانی دیگر، تهیه طرحی برای مدیریت بحران امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

به گزارش عصر همدان؛ فرماندار تویسرکان ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران تویسرکان با اشاره به گردنه های موجود در برخی محورهای این شهرستان، گفت: پیگر آن هستیم تا برای رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف، کولاک و یا هر شرایط بحرانی دیگر،  طرحی جامع در راستای مدیریت بحران تهیه و تدوین شود.

وی با بیان اینکه در روزهای برفی با توجه به کولاک و مه شهروندان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، اظهار کرد: همچنین بخشداران با هماهنگی دهیاران در سطح روستاها تمام تلاش خود را داشته باشند تا در روزهای برفی از تراکتورهای روستایی برای کمک به برفروبی جاده های بین روستایی استفاده کنند.

فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه آماده باش زمستانی همه دستگاه ها تا ۱۵ اسفند است، افزود: از مدیران می خواهیم در زمان بحران از مرخصی استفاده نکنند.

حسینی با اشاره به اینکه ضروری است تا پدافند غیرعامل در تمام نانوایی ها  در بخش های آب، برق و گاز اضطراری و آرد انجام شود، عنوان کرد: در روزهای بحرانی پیش بینی های لازم برای کمک گرفتن از بسیج سازندگی، جهاد و منابع طبیعی برای خدمت رسانی به آحاد مردم شده است.

وی با تقدیر از مدیریت توزیع برق تویسرکان به دلیل قطع نشدن برق بر اثر بارش های اخیر، ادامه داد: در روزهای پر بارش انتظار می رود مساجد سطح شهرستان آمادگی لازم برای امدادرسانی به در راه ماندگان را داشته باشند و البته باید از پا به کار بودن اهالی روستای خیرآباد به دلیل امدادرسانی در راه ماندگان در گردنه این روستا تقدیر کرد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45553
  • دیدگاه‌ها برای تهیه طرح مدیریت بحران با توجه به کوهستانی بودن تویسرکان یک ضرورت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.