• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

تهدید به اقدام متقابل ایران، باعث تغییر موضع اروپایی‌ها شد/ سپاه، جزئی از حاکمیت

  • کد خبر : 176497
  • 09 بهمن 1401 - 10:25
تهدید به اقدام متقابل ایران، باعث تغییر موضع اروپایی‌ها شد/ سپاه، جزئی از حاکمیت
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه جزئی از حاکمیت است، گفت: دشمن به خوبی رد پای اقدامات این نهاد را در بیرون مرزها حس می‌کند، بنابراین سعی در تروریستی اعلام کردن این مجموعه دارد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در پی گنجاندن نام سپاه در فهرست نهادهای تروریستی گفت: اروپایی ها معمولا افکار سنجی می‌کنند تا واکنش ایرانی‌ها را ببینند، کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند اقدامی انجام دهند. آنان عمله‌های آمریکا هستند که مستقیمأ اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی افزود: علاوه بر آن واکنش‌های مردم، دولت و مسئولان جمهوری اسلامی را دیدند که البته طبیعی بود و سپس عقب‌نشینی کردند.

فلاحی با بیان اینکه طرحی اعلام وصول شد که در این طرح اقدام متقابل و شدیدتر نسبت به اروپایی‌ها صورت می گرفت، عنوان کرد: تهدید به اقدام متقابل باعث شد که اروپایی‌ها احساس خطر کنند و موضع خیلی کشورها عوض شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های طرح اروپایی‌ها که برای سپاه و تشکیلات تابعه از بسیج و گروه های شبه نظامی، حشد الشعبی، فاطمیون و غیره مشکل ایجاد می‌کرد، گفت: دشمن به‌خوبی می‌داند که سپاه، تنها یک نیروی زیرمجموعه نظام نیست، بلکه جزئی از حاکمیت است. دشمنان اقدامات سپاه در بیرون مرزها را می‌بینند، در هر جایی که رد پایی از این نیرو باشد آنجا موانعی ایجاد می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تروریست اعلام کردن نیروهای اروپایی در منطقه، ضمن اینکه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند اقدام متقابل ایران بود که کمیسیون امنیت ملی طرح را آماده کرده و اعلام وصول هم شده که اگر آنها اقدامی می کردند ایران هم تصویب می کرد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176497
  • دیدگاه‌ها برای تهدید به اقدام متقابل ایران، باعث تغییر موضع اروپایی‌ها شد/ سپاه، جزئی از حاکمیت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.