• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

تقدیم ۳۶ شهید از جامعه کارگری در رزن و درگزین

  • کد خبر : 89240
  • 28 مهر 1399 - 11:26
تقدیم ۳۶ شهید از جامعه کارگری در رزن و درگزین

محسن هادی ذاکر گفت: جامعه کارگری شهرستان رزن با تقدیم ۳۶ شهید در دوران دفاع مقدس به انقلاب اسلامی پیمانی عملی بسته است. محسن هادی ذاکر، مسئول بسیج کارگری شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: کارگران در طول سالهای منتهی به پیروزی انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین و اثرگذارترین اقشار […]

محسن هادی ذاکر گفت: جامعه کارگری شهرستان رزن با تقدیم ۳۶ شهید در دوران دفاع مقدس به انقلاب اسلامی پیمانی عملی بسته است.

محسن هادی ذاکر، مسئول بسیج کارگری شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: کارگران در طول سالهای منتهی به پیروزی انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین و اثرگذارترین اقشار جامعه بوده اند.

وی با بیان اینکه حضور مستمر و مداوم جامعه کارگری کشور در عرصه دفاع از انقلاب و دفاع مقدس فقط به حضور در عرصه جنگ نظامی خلاصه نمی شود، ادامه داد: در سالهایی که کشور دچار مشکلات اقتصادی بوده است جامعه کارگری با ایثار در راه ایستادگی اقتصادی فعالیت کرده اند.

مسئول بسیج کارگری سپاه شهرستان رزن و درگزین تلاش در جهت رهایی کشور از بند وابستگی اقتصادی و صنعتی را مهمترین مسیر برای رهایی از مشکلات اقتصادی برشمرد و افزود: در این اقدام محوریترین قشر جامعه کارگری است که در شهرستان ما نیز کارگران به خوبی به این وظیفه عمل نموده اند.

هادی ذاکر حضور کارگران شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی را ستودنی دانست و اضافه کرد: در هفته شهدای کارگر برنامه های متنوعی همچون مسابقه کتاب خانی،تقدیر از خانواده شهدا،نامگذاری مسیرهای اصلی به نام شهدای کارگر و سیفت ایثار در سطح صنایع و کارخانجات شهرستان برگزار می شود.

وی همچنین از حضور موثر و فعال کارگران در رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: از این کارگران و مدیران کارخانجات تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89240
  • دیدگاه‌ها برای تقدیم ۳۶ شهید از جامعه کارگری در رزن و درگزین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.