• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

تعیین اولویت‌ها در مدیریت شهری، از اسراف جلوگیری می کند

  • کد خبر : 139088
  • 29 آذر 1400 - 8:40
تعیین اولویت‌ها در مدیریت شهری، از اسراف جلوگیری می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر اولویت بندی در اجرای پروژه های شهری تاکید کرد و گفت: بودجه و هزینه کرد از بیت‌المال باید با حساسیت باشد و تخصیص هزینه در پروژه های غیر از اولویت‌ها مصداق اسراف است. به گزارش عصرهمدان؛ آیت اله حبیب اله شعبانی موثقی در چهل و […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر اولویت بندی در اجرای پروژه های شهری تاکید کرد و گفت: بودجه و هزینه کرد از بیت‌المال باید با حساسیت باشد و تخصیص هزینه در پروژه های غیر از اولویت‌ها مصداق اسراف است.

به گزارش عصرهمدان؛ آیت اله حبیب اله شعبانی موثقی در چهل و هشتمین جلسه صحن شورای شهر همدان با تقدیر از زحمات شورای ششم،اظهار کرد: شورا در این دوره تفاوت‌هایی با شوراهای قبل داشته و از لحاظ سنی، حضور نسل جوان در آن برجسته است.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه جوان بودن شورای ششم به لحاظ سنی موجب ایجاد حساسیت‌هایی است، گفت: این موضوع مسئولیتی برای عدم آسیب به تجربه جوان‌گرایی بر عهده ما گذاشته است و باید تلاش کنیم که جوان‌گرایی در عرصه مدیریت کشور جواب دهد و از شعارها در این خصوص تحفظ شده و مسایل سیاسی را مراقبت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، بیان کرد: در هر مجموعه با توجه به برداشت‌های متفاوت نسبت به موضوعات گوناگون، معمولا اختلاف سلیقه و نظر وجود دارد، اما نباید این اختلافات به فضای عمومی کشیده شود.

آیت‌اله شعبانی با بیان اینکه باید جامعه و فضای عمومی مردم احساس شنیدن صدای واحد و انسجام را از شورای شهر داشته باشند، افزود: ظرفیت اعضای مجرب و توان جوانی در کنار تجربه اعضای باسابقه، موقعیت مناسبی فراهم کرده است که مردم شاهد خدمت‌رسانی در شهر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید همه ملتزم به قانون بوده و در حیطه وظایف قانونی عمل کنیم، تصریح کرد: شرح وظایف در قانون آمده است.

وی ادامه داد: هزینه کردن در غیر از اولویت‌ها مصداق بارز اسراف بوده و متاسفانه در برخی از پروژه های در حال اجرا شاهد عدم توجه به این موضوع هستیم.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه در بحث ساماندهی بازار و بساط‌گستران نیز گله‌مندی‌هایی وجود دارد، یادآور شد: باید در این خصوص تدبیر و مدیریت شود.

آیت اله شعبانی با اشاره به تلاش‌های کارکنان و مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: حقوق کارمندان و مجموعه شهرداری باید با حساسیت پیگیری شود و تأخیری در این خصوص نباشد.

وی مبارزه با فساد را از دیگر وظایف نظارتی شورا برشمرد و گفت: مبارزه با فساد بسیار سخت اما شدنی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان آینده‌پژوهی در طرح‌های شهری را از دیگر نکات مهم دانست و بیان کرد: پیش‌بینی پیوست فرهنگی باید در طرح‌ها لحاظ شده و این مهم از حالت صوری خارج شود.

امام جمعه همدان افزود: برای پیش بُرد فرهنگ باید دغدغه‌ مند باشیم و موفقیت در این عرصه نیازمند نگاه حکمرانی در جهت انسجام و هم افزایی تمامی مجموعه‌ها است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=139088
  • دیدگاه‌ها برای تعیین اولویت‌ها در مدیریت شهری، از اسراف جلوگیری می کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.