• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

تعلل در تصمیم گیری ها، نتیجه عدم چینش سریعتر مدیران/رسانه هایی که از رانت دولت قبل استفاده کردند نباید صحنه گردان باشند

  • کد خبر : 134422
  • 15 آبان 1400 - 13:48
تعلل در تصمیم گیری ها، نتیجه عدم چینش سریعتر مدیران/رسانه هایی که از رانت دولت قبل استفاده کردند نباید صحنه گردان باشند

با تغییر دولت و جابجایی استاندارد ان، همدان یکی از شهرهایی بود که گمانه زنی های زیادی برای تعیین استاندارد داشت و مجمع نمایندگان استان به نتیجه واحدی در آن نمی رسیدند؛ در این مدت همدان مدیریت برزخی را به خود میبیند و برخی مدیر کل ها نیز جوابگوی عملکرد و کم کاری های حوزه […]

با تغییر دولت و جابجایی استاندارد ان، همدان یکی از شهرهایی بود که گمانه زنی های زیادی برای تعیین استاندارد داشت و مجمع نمایندگان استان به نتیجه واحدی در آن نمی رسیدند؛ در این مدت همدان مدیریت برزخی را به خود میبیند و برخی مدیر کل ها نیز جوابگوی عملکرد و کم کاری های حوزه خود نبوده و نیستند.

به گزارش عصرهمدان؛ با وجود اینکه استان همدان در بحث تورم و معیشت و از همه مهمتر قیمت مسکن، صعودی ترین استان بود و افراد زیادی در یکسال اخیر که مستاجر بودند با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند، طیف وسیعی از مسائل استان نیاز به تحول و ساماندهی فراوان دارد.

بعد از انتخاب و استقرار استاندارد جدید همدان، غالب مدیران و مردم مصرانه منتظر جابجایی و سامان دادن به مشکلات هستند، اما همچنان شاهد پیاده شدن دستورات دولت پیشین در این استان هستیم.

نمونه آن نشست خبری اصحاب رسانه با استاندارد بود که متاسفانه مثل دوره های قبل تنها برخی رسانه های گزینش شده به این نشست دعوت شدند و بقیه خبرنگاران رسانه های بعضا فعال و دغدغه مند هیچ!

با اینکه از زمان انتصاب استاندارد همدان شاهد دیدارهای متعدد وی با ادارات مختلف هستیم اما آنچه که ضروری به نظر می رسد تغییر در برخی حوزه هاست که مردم شاهد تحول و تغییرات محسوس باشند.

تعلل از تغییر وضعیت موجود بار دیگر همدان را با مدیریت برزخی مواجه کرده است که این موضوع، بیش از هرچیز حس نامیدی را در مردم ایجاد می کند.

فلاحی: رسانه هایی که از رانت دولت قبل استفاده کردند نباید صحنه گردان باشند

با این محور، احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: استاندارد همدان دو هفته است که انتخاب شده و باید اندکی زمان دهیم تا چینش تیم خود را شکل دهد و در مرحله بعد انتخاب فرمانداران، ادارات را داریم که البته این منافاتی ندارد که مجمع نمایندگان هم در کنار ایشان باشند.

وی افزود: هر روز تعلل در بلاتکلیفی مدیران در بحث تصمیم گیری اثرگذار است و همان طور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند دولت باید در کارها شتاب کند اما متاسفانه میبینیم که در انتخاب مدیران تعلل وجود دارد.

نماینده مردم همدان تاکید کرد:در انتخاب مدیران باید کارآمدی و شناخت ظرفیت های استان همدان و مهمتر از آن، پر تحرکی مدنظر باشد.

وی درباره اعتراض برخی رسانه ها در دعوت نشدن به نشست خبری استاندارد همدان گفت: باید در دعوت رسانه ها تجدید نظر شود و رسانه هایی که از رانت دولت قبل استفاده می کردند صحنه گردان نباشند و از همه رسانه ها بخصوص رسانه ای انقلابی و دغدغه مند باید در نشست های مختلف دعوت بعمل آید.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=134422
  • دیدگاه‌ها برای تعلل در تصمیم گیری ها، نتیجه عدم چینش سریعتر مدیران/رسانه هایی که از رانت دولت قبل استفاده کردند نباید صحنه گردان باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.